Beantwoord

Ik krijg geen nieuwsbrief. Is wel aangevinkt in MijnKPN Profiel

  • 13 January 2021
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik kreeg elk weekend een KPN Nieuwsbrief. Worden deze nog verstuurd ?

In MijnKPN → Profiel → KPN ID is E-Mail aangevinkt maar ik ontvang niets.

Het lijkt erop dat ik sinds mijn laatste abonnementswijziging (verhoging internetsnelheid) al meer dan een jaar geleden geen nieuwsbrief meer heb gekregen.

Tip om het uit en weer aan te zetten heeft niet geholpen.

Graag zou ik deze weer via email ontvangen

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 January 2021, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Edu2020 , KPN stuurt nig wel degelijk nieuwsbrieven, als er nieuws is, tenminste. Niet wekelijks, maar wel af en toe, ook eind vorig jaar nog met diverse leuke eindejaarsacties en leuke SMS’jes worden worden soms ook gestuurd.

 

Dank je JanD, de mail met eindejaarsacties heb ik niet gekregen. Heb me er wel voor ingeschreven omdat ik op dit forum erover las.

Goed om te weten dat er nog wel nieuwsbrieven worden verstuurd. Ik hoop ze weer eens te ontvangen.

 

 

Ik weet niet wie "het beste antwoord” heeft toegekend maar mijn probleem is dat ik geen nieuwsbrieven meer ontvang. Ik zou deze weer graag via de mail ontvangen. Volgens mij heb ik de instellingen goed staan. Zie boven.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Edu2020, ik was in de veronderstelling dat je vraag beantwoord was. De mailinstellingen staan nu namelijk goed en je zou de komende nieuwsbrieven ook moeten krijgen. Soms kan het even duren voor zoeits verwerkt is. Ik vermoed dat je daarom de mail over de eindejaarsacties niet hebt gehad. Voor de zekerheid heb ik je gegevens nog een keer opnieuw bevestigd in het systeem!

@Thomas , dank je wel ! 

Mijn instellingen staan al lange tijd zoals eerder vermeld.

Ik hoop door jouw actie de nieuwsbrieven binnenkort weer te ontvangen.