Beantwoord

Ik wil bellen met een mdw

  • 12 November 2020
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Hallo,

ik krijg geen overzicht of wat dan ook te zien als ik inlog op mijnKPN. Maakt niet uit of ik via Firefox, Edge of Chrome kpn.com benader. Vervolgens wil ik een mdw bellen en spreken, maar dat is niet zo eenvoudig. Ik verdwaal in een loop van vraag en antwoord, maar nergens wordt ik gerouteerd naar een pagina met telefoonnummers. Heel klantonvriendelijk en jullie nemen je klanten dus ook niet serieus. Als ik het zelf kan regelen doe ik dat graag maar dan moet het wel werken. 

 

Kan iemand mij een telefoonnummer van KPN doorgeven.

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 November 2020, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gouda2806 ,

KPN is telefonisch bereikbaar via 0080-0402.

Spreek dan in : Ik wil een medewerker spreken. 

Admin toevoeging: spreek in wat je daadwerkelijke vraag is. Je krijgt dan, als die er zijn, eerst tips of instructies. Als die niet helpen, blijf aan de lijn en dan krijg je een medewerker te spreken. Dit zal er dan een zijn die qua kennis en mogelijkheden aansluit bij jouw vraag. Dit verlaagt de kans op doorverbonden moeten worden. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Reputatie 7
Badge +13

@Gouda2806 Welkom op het forum! Ben je er nog uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!

Wat een waardeloze service, zelf nu ook al half uur bezig deze waardeloze provider te bereiken. kans loze missie. Ik stap wel over…

 

wel de abonnementsprijs verhogen, maar geen service bieden, sukkels.

 

Reputatie 7
Badge +8

@Paul263 spammen is tegen de forum regels

Dit is geen chat en helaas lijkt iedereen een medewerker te willen spreken vandaar te drukte.

Je kan ook hier vriendelijk je vraag proberen te stellen.

Hallo, 

Weet er iemand de tel.nr. van kpn klantenservice?

Zie het beste antwoord van Noordzee hierboven

KPN is telefonisch bereikbaar via 0080-0402.

Spreek dan in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)Â