Beantwoord

Ik zie details abonnement nog niet in MijnKPN

  • 14 April 2021
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Sind kort over van Ziggo naar KPN.

Vandaag is monteur geweest en alles werkt prima.

Alleen in Mijnkpn zie ik de details van mijn Thuis niet.

 

Klopt het dat dit een aantal dagen kan duren?

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 April 2021, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @fredch ,

Klopt, het duurt enkele werkdagen voordat je Mijn KPN hiervoor kunt gebruiken. 

Als je over een paar dagen inlogt op Mijn KPN, dan kun je naar producten gaan. En daar kun je dan KPN Thuis toevoegen als het er dan nog niet staat.

Dank voor je reactie.

inmiddels is alles inzichtelijk. Alleen e-mail adres aanmaken lukt nog niet, dat schijnt een dag of drie te duren voordat dat kan.