Vraag

In KPN ID kunnen geen producten aangepast worden

  • 31 May 2021
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Badge

L.s.

 

net met de klantenservice gesproken over mijn abonnement.

Deze gaf aan dat ik in KPN ID alles kon aanpassen, echter krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.

Als ik naar mijn.kpn.com ga blijft dit maar laden (altijd al gedaan trouwens) en kan ik alleen de facturen bekijken.

Wanneer ik naar producten ga, kan ik hier niets wijzigen.

Ik kan mijn abonnement niet aanpassen.

Hier kon ik voor verlengen kiezen was mij verteld en opties daarbij aan of uit zetten.

Echter mis ik die optie compleet en kan op de site hier ook nergens iets van vinden.

Loop wel vaker tegen issues aan met extra's en andere zaken omdat ik een Telfort klant ben.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge

Net met een medewerker gechat en geadviseerd gekregen de producten te ontkoppelen en opnieuw te koppelen. Ontkoppelen lukte wel, maar kan nu de producten niet meer gekoppeld krijgen.

 

Badge

Na wederom met de klantenservice gebeld te hebben, werd mij verteld dat de oorzaak is dat de gegevens van de klant gemigreerd worden naar een een nieuw systeem en deze gegevens vanaf donderdag pas weer beschikbaar zijn. Donderdag kan ik dus weer iets proberen. Wel vreemd dat de vierde persoon dit pas weet en ziet en doorgeeft aan de klant. Lijkt mij dat zo'n ingrijpende software migratie niet vandaag pas bedacht is om uit te voeren en intern toch wel gecommuniceerd zou zijn?

Reputatie 7
Badge +19

Hi @James-Hetfield, ik begrijp heel goed dat je liever meteen dit nieuws gehoord had. Ik ben niet anders dan met je eens dat dat zo hoort te gaan. Dankjewel voor het delen van de updates!

Ik ben benieuwd of het morgen goed gaat, als je probeert jouw abonnement weer te koppelen in je KPN ID. Wat gebeurde er overigens als je opnieuw probeerde te koppelen? Probeer het voor alle zekerheid ook even vanuit een andere browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox. En vul je ook meteen je gegevens in je forumprofiel in? Dan kan ik ze erbij pakken als het nodig is.

Badge

@Alexandra  Helaas werkt het nog steeds niet. Ongeacht welke browser je gebruikt. Met of zonder cookies, met of zonder browsergegevens. Ik kan geen product koppelen en kan dus geen wijzigingen doorvoeren. 

Maakt ook niet uit of ik het via KPN internet probeer of via 4G. Verschillende browsers maakt ook niet uit. Cache schonen lost niets op.

Badge

@Alexandra gelukkig is de migratie achter de rug, kwam er een update van mijn Experia box overheen, en kunnen we vandaag nog steeds geen producten koppelen in MijnKPN en heb ik een nog beroerdere wifi. Oftewel, nu helemaal geen wifi meer.

 

Reputatie 7
Badge +19

@James-Hetfield Dat is niet het resultaat waar we op hoopten. Ik zie dat je intussen ook contact met de klantenservice hebt gehad en dat er een monteur ingepland is, dat zijn goede stappen. Hoe staat het er intussen voor?