Beantwoord

In MijnKPN adres wijzigen lukt niet. Krijg al dagen een foutmelding

  • 28 July 2022
  • 7 reacties
  • 232 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer via MijnKPN mijn adres te veranderen. 

Nadat ik een code (via SMS) heb ingevuld geeft het systeem het volgende aan:

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen. Probeer het later nog eens.

Maar ik probeer dit al veel langer. Zowel via de app als online. Lukt gewoon niet.

En nu?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 August 2022, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Nicole Pieters Misschien ouderwets via de telefoon ? Klantenservice KPN 0800-0402 ( gratis !)

Hallo @Nicole Pieters een adres wijzigen kan ook niet maar zo, eigenlijk is het een verhuizing regelen.

 

En dat (verhuizing) gaat via de app bij adres wijzigen volgens kpn zelf. Als je je adres niet zou mogen wijzigen moeten ze die functie niet inbouwen.

toch?

Hallo @Nicole Pieters , zie onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

Ja die link gebruik ik al. En bij alleen mobiel abonnement staat een knop naar adres wijzigen. 
En als je daar op klikt dan kun je je adres wijzigen en krijg je een sms code. Na het invullen van sms code krijg je de foutmelding. 
dus ik ga ze maandag gewoon maar bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Nicole Pieters, welkom op ons forum!

Is het nog gelukt met mijn telefonische collega's?

Bij mobiele abonnementen is er eigenlijk meer sprake van een adreswijziging dan een verhuizing en in principe moet dat ook gewoon kunnen via je MijnKPN. Als dat niet lukt om wat voor reden dan ook kun je toch het beste even met ons bellen. Mijn collega's bij 0800-0402 kunnen het ook altijd voor je wijzigen.

Bij thuis abonnementen is een verhuizing wel altijd een verhuizing en moet je sowieso altijd bellen.

Nee helaas nog niet. 
het schijnt erg druk te zijn net bellers.

dan moet ik wat vragen beantwoorden en krijg ik een link via sms binnen om mijn adres aan te passen.

dan ga ik daar naar toe en wijzig mijn adres. Na de sms code ingetypt te hebben krijg ik nog steeds de foutmelding die ik in mijn bericht hierboven heb gedeeld.

Morgen maar eens opnieuw proberen.

Toen mijn abonnement nog onder Telfort zat, ging dd verhuizing een stuk makkelijker.