Beantwoord

Inloggen in MijnKPN lukt niet, verschillende foutmeldingen

  • 19 March 2022
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Bij het inloggen via de webpagina krijg ik steeds de melding: door een storing is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Ook inloggen via de app werkt niet: ondanks het aanpassen van mijn wachtwoord ktijg ik de melding dat de inloggegevens niet juist zijn. Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 22 March 2022, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Linda_T! Goed dat je hier een melding van maakt!

Is dit de eerste keer dat je probeert in te loggen of is het eerder wel gelukt?

De melding “deze service is tijdelijk niet beschikbaar” krijg ik ook soms, de pagina opnieuw laden helpt om alsnog in te kunnen loggen. Heb je het volgende al uitgetest?

  • Inloggen via een andere browser en/of via een ander apparaat
  • Cookies en geschiedenis in de browser gewist?
Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!