Inloggen MIJN KPN lukt niet

  • 3 April 2021
  • 8 reacties
  • 339 keer bekeken

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waarom de mijn kpn app niet werkt ik kan al geruime tijd niet inloggen en ik krijg steeds de zelfde melding(zie foto).

Ik heb al gebeld met de klantenservice maar die kan me niet verder helpen en ik moet maar afwachten. 

Ik heb al van alles geprobeerd, zoals de app verwijderen ect.

Hebben jullie voor mij een oplossing alvast bedankt. 

Rudolf 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @RudolfM! Wat vervelend dat mijn collega's je niet een eindje op weg hebben kunnen helpen. Foutcode #0040 staat voor een algemeen technisch probleem. Dit heeft vaak met een firewall te maken, die de app blokkeert, of met een vol Cache geheugen. Kun je eens -in de Playstore of App store- kijken of er een update klaarstaat voor de app? Als er geen update klaarstaat, dan kan het helpen om de app opnieuw te installeren. Verwijder de app helemaal, restart het toestel en installeer de app vervolgens opnieuw. Ik ben benieuwd of dit iets oplevert.

In de tussentijd kun je jouw producten beheren via de browser: mijn.kpn.com

Alvast een vervolgvraag. Wat voor toestel gebruik je? 

 

Hallo Lisa,

 

Allereerst gebruik ik de app op een Samsung A51 en heb ik al meerdere malen zoals je hebt voorgesteld de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook alle producten in mijn kpn ontkoppeld en opnieuw gekoppeld maar dat heeft allemaal  niet geholpen. 

Je noemt ook dat het misschien een firewall probleem zou kunnen zijn. Kun je me hiermee misschien verder helpen hoe dit te controleren zoniet aan te passen. 

Alvast  bedankt, Rudolf 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @RudolfM! Gezien de app zou moeten werken op jouw toestel, zou het een firewall betreffen die je handmatig geïnstalleerd hebt. Een firewall kan apps toegang tot internet blokkeren en beschermen voor ‘aanvallen’ van buitenaf. Check dus even of je een firewall app geïnstalleerd hebt. Ik heb het ondertussen ook even nagevraagd bij de ontwikkelaars van de MijnKPN app, omdat de foutcode eigenlijk niet voorkomt. De oorzaak wordt op dit moment onderzocht, omdat blijkt dat je niet de enige bent. Het kan dus zijn dat het een probleem is in de app zelf. Ik wil graag even de uitkomst van het onderzoek afwachten. 

Wel gaven mijn collega's aan dat het vaak met een telefoon-update te maken heeft. Is jouw telefoon helemaal up-to-date en dus voorzien van de laatste/nieuwste softwareversie? Instellingen > Software-update. 

Hallo Lisa,

Mijn updates zijn allemaal bijgewerkt naar Android 11. Misschien dat het daar aan kan liggen. 

Verder gebruik ik mcafee en daar is de app niet geblokkeerd dus ik ben benieuwd naar een oplossing.

Groeten Rudolf 

Dit probleem hebben veel mensen. Ik kan ook al ruim 2 weken niet inloggen. Via de website wel, maar via de app niet. Ik heb ook al geprobeerd met oudere versies, maar helaas ik krijg steeds dezelfde melding. Het lijkt mij niet dat het aan de firewall ligt, maar eerder aan de app zelf. Het zou fijn zijn als KPN hier iets aan gaat doen, want in een andere blogg klagen mensen al ongeveer 2 weken hierover. Niet echt klantvriendelijk 😡

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ga hulptroepen inschakelen voor jullie, want ik weet het ook niet meer. Kunnen jullie je gegevens invullen in jullie profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer/telefoonnummer is voldoende.

Bedankt Lisa! Ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel.

Hallo Lisa, 

Ik hoop dat er een oplossing komt.

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr. Rudolf