Beantwoord

Inloggen MijnKPN geeft gegevens ander mobiel nummer

  • 29 June 2021
  • 8 reacties
  • 260 keer bekeken

Inloggen KPN ID geeft gegevens ander 06 nummer

icon

Beste antwoord door Arold 1 July 2021, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Arold. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat er een vreemd nummer in MijnKPN staat. Is dit een nummer dat gekoppeld is aan jouw KPN ID of een nummer waarmee je mb's van delen? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Wij hebben in ons gezin drie 06 nummers.

Alle facturen gaan naar 1 mail adres.

Als ik mijn mail adres gebruik, dan krijg ik het nummer van mijn vrouw in beeld.

Mijn nummer stond / staat gekoppeld aan mijn bedrijf mail adres.

 

Het domein bestaat niet meer en de mail om een wachtwoord te resetten komt niet meer aan. Ik kan het mailadres niet veranderen.

Reputatie 7
Badge +21

Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres waarmee je inlogt in KPN ID achterlaten in het KPN Forum profiel? Het e-mail adres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan kan ik vanuit hier bekijken welke diensten daaraan gekoppeld zijn. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Wanneer je een nieuwe KPN ID aanmaakt met een ander e-mailadres en daar het mobiele abonnement aan koppelt wordt het automatisch ontkoppelt van het oude e-mailadres (KPN ID). 

Gedaan.

 

 

Het is gelukt om mijn nummer toe te voegen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Wanneer je een nieuwe KPN ID aanmaakt met een ander e-mailadres en daar het mobiele abonnement aan koppelt wordt het automatisch ontkoppelt van het oude e-mailadres (KPN ID). 

Begrijp ik het goed dat het probleem daarmee is verholpen?

Wanneer je een nieuwe KPN ID aanmaakt met een ander e-mailadres en daar het mobiele abonnement aan koppelt wordt het automatisch ontkoppelt van het oude e-mailadres (KPN ID). 

Begrijp ik het goed dat het probleem daarmee is verholpen?

Ja ik kan nu alle gegevens inzien.😃👍

Reputatie 7
Badge +21

Ah top! Goed om te lezen dat het nu wel lukt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! :wink: