Beantwoord

Inloggen MijnKPN via PC lukt niet

  • 16 December 2019
  • 2 reacties
  • 231 keer bekeken

Hallo.

Ik probeer al maanden tevergeefs op alle manieren met mijn PC in te loggen op “mijn KPN”. Ik krijg telkens een knipperend scherm, alsof hij steeds opnieuw probeert verbinding te maken. Als ik het maanden later weer probeer herkent hij mijn (de vorige keer) gewijzigde wachtwoord niet meer en moet ik wederom een nieuwe aanmaken. Ik kan zonder problemen overal en bij alle bedrijven en instanties inloggen behalve bij KPN. Ook mijn telefoon, het internet en t.v. (alles in 1 pakket) werkt vaak traag, loopt vast en valt uit.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 December 2019, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Donkiehimself, welkom op het forum!

Wat jammer dat je al zo lang problemen ervaart met MijnKPN, jouw specifieke probleemomschrijving heb ik nog niet eerder gehoord dus het is me niet direct duidelijk wat er aan de hand kan zijn:thinking:  Via welke browser probeer je het op je pc? Heb je wellicht meerdere browsers zodat je het via een andere browser kunt proberen? En wat gebeurt er als je inlogt via een ander apparaat of de MijnKPN app voor je mobiele telefoon?

Wat betreft je alles in 1 pakket, wat gebeurt daar precies mee? Valt alles tegelijkertijd uit en werkt er dan helemaal niets meer? Zou je de gegevens in je profiel aan willen vullen, zodat ik je verbinding door kan meten? Ook hoor ik graag of je toestemming geeft om je thuisnetwerk door te meten, dan kan ik me een beter beeld vormen van hoe alles is aangesloten bij jou thuis:slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!