Vraag

Inloggen op MijnKPN geeft foutmelding dat deze niet verbonden is

  • 30 October 2022
  • 5 reacties
  • 35 keer bekeken

Ook ik heb dit probleem. Vele anderen met mij dus. Waarom lost KPN dit niet gewoon op. Heb zelf helaas weinig computer kennis ben dus afhankelijk van antwoorden op de community want klantenservice hebben ze niet meer bij KPN geloof ik. Gerelateerd probleem is waarschijnlijk het feit dat ik ook het modem niet meer kan bereiken Ook niet na stoppen anti-virus, reset e.d via het IP adres 192.168.2.254  krijg ik wel terug dat ik naar mijnmodem.kpn/login.htm gekomen ben maar dan stopt het. Gek genoeg kan mijn android telefoon wel contact maken, maar alle PC’s dus niet (ook die van mijn vrouw niet- windows 10 ). zlef heb ik windows 11 op de laptop. Hoop op een duidelijk antwoord met stappen plan dat ook door een leek te begrijpen is.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rob Overbeek, je kan dus op de computer niet meer in MijnKPN komen. Via de mobiele telefoons werkt het wel begrijp ik. Dat is wel gek. 

Dat is wel gek. Heb jij voor mij ook nog het screenshot? Ook andere browsers geprobeerd?

Welk modem heb je? Want het kan soms dat het inloggen niet lukt op de Box 12. Ook dan kan je een andere browser proberen. Lukt het dan?

Ik heb het met firefox en edge vanaf een windows 11 PC gedaan. En met google chrome vanaf de laptop van mijn vrouw met windows 10. Resultaat is idem.

Screenshot is dezelfde als van anderen die ik op het forum heb gezien. zo iets dus.

het modem is een expiria box v 10 a. (ook gereset)

 

Reputatie 7
Badge +20

Heel bijzonder, ik durf niet te zeggen hoe dit zit. Ik heb het intern uitgezet. Ik kom er bij je op terug. 

Hallo Bart, vind het ook bijzonder hoor maar nog meer bijzonder is het feit dat deze foutmelding al zo vaak op het forum te vinden is. Is dus iets wat KPN al heel vaak overkomen is en waar feitelijk dus al een tijd niets aan gebeurd. Voor mij persoonlijk is het geen drama maar ik snap gewoon niet dat het niet opgelost wordt als er kennelijk tientallen mensen last van hebben.

Nou ja hopelijk wordt het opgelost nu het intern uitgezet is.

misschien ook eens tijd voor een goed bereikbare klantenservice met bijvoorbeeld zoiets antieks als een telefoon?

Groeten

Rob Overbeek

Reputatie 7
Badge +20

Het is zeker bijzonder. Het is mij ook niet duidelijk wat de foutcode triggert. Hopelijk wordt de oorzaak gevonden. Hoort natuurlijk niet te verschijnen. Mocht ik iets horen zal ik dat delen.Â