Vraag

Inloggen op MijnKPN lukt niet

  • 5 February 2024
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Sinds overlijden man,dec. 2022,kom ik niet in mijn kpn app,misschien eigen schuld omdat ik dat doorgegeven heb,en gezegd mobiel nr bestaat niet meer,zeweten alles van mij,zelfs mijn mobile nr en mijn bankrekening,want afschrijven kunnen ze wel,maar oplossing zoeken,nee   Bel je op,zeggen ze kijken t even na,gewoon verbinding verbreken of ze zeggen doet u dit,terwijl ik dan zeg al 1000keer gedaan,help niet,maar toch doen belt kpn mij over half uur terug,na half jaar nog niets gehoord

nu doen ze aanbieding,3 mnd gratis Amazone crime,ik niet want hij accepteert mij niet,ober dit probleem bel ik bijna elke week voor op,maar geen oplossing,zelfs t forum kon mijn geen goede oplossing geven

KPN doet er iets aan,want echt,ik voel me echt belazerd door jullie,mensen kunnen op mars komen en jullie kunnen niet eens zorgen dat ik,de betaalster,Alie Kruijmel en niet P Kruijmel,in mijn eigen kpn ,dus mijn kpn kan,want jullie kennen mij niet,BELACHELIJK

door beroerte ben ik aan huis gebonden,dus winkel is niet mogelijk voor mij,zelfs al zou ik gebracht worden,kan ik niet lopen,betalen jullie even de rolstoelrugby want die heb ik dan echt nodig,klachtenformulier ingevuld,zou ik er iets op horen

wie weet wat ik nu nog kan doen,Consumentenbond,bestaat Radar nog,ben ten einde raad,is toch erg als ze jou per mail aanbieding doen,aan mevr Kruijmel,3mnd gratis Amazon crime en ik niet

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Alie Kruijmel, wat ontzettend rot dat het allemaal zo stroef verloopt, zeker gezien de hele situatie. 

Ik zou je graag zelf helpen, maar ik kan je gegevens helaas niet voor je aanpassen via het forum. Dat heeft te maken met strenge regels waar we ons aan hebben te houden. Ik lees dat je uiteindelijk een klacht aangemaakt hebt, klopt dat? Dat lijkt me een goede stap. Onze collega's nemen zo snel mogelijk contact met je op, uiterlijk hoor je binnen 5 werkdagen iets na aanmaken van een klacht. Ik hoop dat het via onze klachtenafdeling snel is rechtgezet en opgelost.

Reageer