Beantwoord

Internet Abonnement wordt niet herkend bij koppelen aan Mijn KPN

  • 8 February 2021
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Ik heb een klein zakelijk Internet Abonnement afgesloten en wil het e-mail adres wijzigen waar de factuur binnenkomt en het factuur adres.

Nu wilde ik dit wijzigen via Mijn KPN maar kan het abonnement niet koppelen omdat dit niet herkend wordt. Heb de gegevens letterlijk overgenomen die op de factuur staan. Wat gaat er hier fout ?

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 February 2021, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DannyV74 ,

Ik vermoed dat je particuliere en klein zakelijke abonnementen hebt. Dan heb je meerdere klantnummers. Je zit nu op het particuliere forum van KPN. Je kunt jouw vraag over het klein zakelijk abonnement beter stellen via 0800-0403 of op het zakelijke forum. 

 

KPN schrijft : 

Bij KPN houden we ook van helderheid en gemak. Onze zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan onze privé gebruikers. Daarom hebben we voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt.Â