Beantwoord

Inzien van dataverbruik via MijnKPN

  • 8 April 2022
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Net overgezet van XS4ALL naar KPN. Is zeker even wennen. In MijnKPN kan ik niet zien wat mijn data verbruik is van Mobiel internet.  Hoe kan ik KPN veilig instellen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 April 2022, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Bedoel je dat in Mijn KPN niet weet waar je het moet zien? Of krijg je een melding dat het nog niet zichtbaar is of zoiets?

 

Het staat normaliter namelijk meteen op het eerste blad na inloggen (zowel in de app als op de webversie). Voorbeeld hieronder:

 

Er is geen 06 nummer, het is een data bundel.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FransTheo, welkom bij KPN!

Bij een data abonnement heb je een 097- nummer in plaats van een 06-nummer maar verder moet het er hetzelfde uitzien. Heb je het abonnement al wel gekoppeld aan je MijnKPN?

Als XS4all klant kun je hierover ook altijd even bellen met de XS4all klantenservice.

Bedankt Thomas,

Ik heb inderdaad een 097 nummer en de gegevens kan ik inzien in MijnKPN.

Nu heb ik 1Gb als onderdeel van mijn contract, is het mogelijk dit tijdelijk te verhogen en kan dat ook in MijnKPN?

Reputatie 7
Badge +20

Ah top!
Je kunt je abonnement inderdaad wijzigen via je MijnKPN maar dat gaat pas in per eerstvolgende factuurperiode. Als je snel meer data wilt zou je er voor kunnen kiezen MB's te delen vanaf een ander abonnement  (als je die hebt natuurlijk) of er een losse bundel bij nemen.