Beantwoord

Irritante animatie in MijnKPN app bij onbeperkt bellen

  • 18 January 2024
  • 14 reacties
  • 205 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

In de laatste ‘mijn KPNapp’ is een irritante animatie bij onbeperkt bellen toegevoegd. Het ‘onbeperkt’ teken, een liggende 8, gaat oneindig, van wit naar groen en terug. 

Hoe krijg ik dit uit?

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 January 2024, 14:09

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7

Ik ben benieuwd waar je dat ziet. Ik heb zowel op mijn tablet als op mijn telefoon even gekeken maar ik zie geen liggend oneindig teken van kleur veranderen.

Heb je een screenshot?

Blijft hier gewoon grijs.

 

Ik heb gekeken naar de app met de IPad. Dan gaat het inderdaad van groen naar grijs en vv. Op mijn android mobiel is het constant groen. 

@PeterG , ik vermoed dat jij nog de oude app versie hebt. Het ziet er heel anders uit nu.

 

Zoals het er nu uitziet is pas sinds gisteren of vandaag. Eergisteren, woensdag, had ik nog tabbladen. Vandaag moest ik even zoeken in de app naar Thuis bijvoorbeeld. Dus het is echt de nieuwe hier.

Met Android en een niet heel verse telefoon Samsung A40 uit 2021. Android 11.

Maar mogelijk dat alleen Apple het met zo'n animatie heeft. Maar ach, hoe vaak open je die app? Ik hooguit 2 x per maand.

 

Reputatie 7

Blij dat in de Android versie van de KPN Thuis app die animatie niet opgenomen is en ik vraag KPN ook om dat niet alsnog te gaan doen.

Opnieuw een voorbeeld van het feit dat het tegenwoordig belangrijker lijkt te zijn om iets er "gelikt" uit te laten zien terwijl het zou moeten gaan om usability.

Reputatie 3
Badge +1

Dit is m. In de mijn KPN app ik open de app wel elke dag een keer  heel vervelend  alsof de app voortdurende aan t herladen is  Sinds de laatste update is de 3animatie aanwezig, op mijn IPhone én op de ipad

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Blijft de vraag, gaat KPN dit asap oplossen. Zo irritant

Reputatie 7

Gelukkig is dat op Android niet het geval. Daar gewoon een groen oneindig tekentje en niet zo'n storende animatie.

 

Reputatie 3
Badge +1

Boffert 🤢

Reputatie 7

...

Dat rondgaande in de liggende acht is wel een béétje irritant, maar daar moet je je gewoon niet aan storen. Ben wel met wjb eens dat die animatie volkomen overdreven is.

Maar iedere dag op de app kijken??? Zoveel verandert het toch niet op dagbasis? Meeste data gebruik is ook via wifi, dus niet ten koste van de bundel.

Reputatie 7

Dat rondgaande in de liggende acht is wel een béétje irritant, maar daar moet je je gewoon niet aan storen.

Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

 

Meeste data gebruik is ook via wifi, dus niet ten koste van de bundel.

Dat is natuurlijk afhankelijk van het gebruik van jouw telefoon. Bij jou is het merendeel van het datagebruik wellicht via wifi, bij mij staat wifi vrijwel nooit aan op mijn telefoon en is vrijwel al het dataverbruik via 4G. Ik gebruik mijn telefoon dan ook vrijwel alleen voor het onderweg lezen van emails en voor WhatsApp. Ben ik thuis of op kantoor dan gebruik ik mijn tablet.

Reputatie 7
Badge +12

Het slaat inderdaad nergens op, ook hier op me iPhone een draaiend teken. Vindt het vooral overbodig, ik kijk niet vaak genoeg in me app om me er aan te storen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Reynder_, welkom bij onze community. 

Ik heb dit zojuist ook getest en zie het ook op mijn iPhone. Zelf kijk ik ook niet zo vaak in de app om me aan te storen, maar ik ga dit wél doorgeven hier. Ik kom hier nog op terug. 

Reageer