Beantwoord

Is er een lijst van inkomende telefoonnummers in de KPN-app?

  • 31 March 2022
  • 11 reacties
  • 503 keer bekeken

Reputatie 1

Van XS4ALL service ben ik nu bij KPN service beland. Ik heb altijd een lijst kunnen raadplegen wie mij gebeld heeft. Dit deed ik middels mijn eigen pagina bij XS4ALL (ik heb internet en bellen). Maar in de KPN app als ook de service pagina kan ik die mogelijkheid niet vinden. 
Wie weet waar het door mij gevraagde is te vinden? Bestaat het nog?

 

Benieuwd naar antwoord.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door driemaster 31 March 2022, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Nee helaas @epkat , dat bestaat niet bij KPN.

Je bent aangewezen op de belhistorie in de telefoon of de (mogelijk beperkte?) belhistorie die het modem bijhoudt.

Reputatie 7
Badge +7

Er vanuitgaande dat je een FritzBox heb kan je via het menu Telefonie → oproepen naar de inkomende - en uitgaande oproepen informatie opvragen

Reputatie 1

RBxx hier heb ik een telefoonsetje in gebruik zonder nummerweergave en dus ook geen ‘gesprek geschiedenis’.

driemaster Hier staat inderdaad een Fritz!box en zal ik daar mijn aandacht op richten. 

 

Beide dank voor de reakdzjie...

Reputatie 7
Badge +7

@epkat Super! Inloggen in het modem via ‘fritz.box’ vervolgens het menu ‘telefonie → oproepen’

dan kan je allerlei informatie krijgen over de oproepen

Reputatie 1

Zowel ‘direct’ per mail, als ook hier binnen dit forum heb ik verschillende antwoorden ontvangen waar ik iets aan heb. Er is ook een dingetje wat ik geleerd heb. RTFM (read the fucking manual). Want de handleiding van mijn Fritz!Box heb ik nog 's uitgegraven en daar staat het ook beschreven (diepe schaamte). In ieder geval voor de meedenkers in deze; mijn hartelijke dank.

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +9

Er vanuitgaande dat je een FritzBox heb kan je via het menu Telefonie → oproepen naar de inkomende - en uitgaande oproepen informatie opvragen

Dat klopt. Maar daar zie je niet de inkomende oproepen, die meteen doorgeschakeld zijn na bijvoorbeeld de mobiele nummer. Die kon ik altijd mooi zien in de XS4ALL omgeving. Weer een service minder. Niks met 'je houdt alle services, die je had als klant'. Het enige wat je houdt is de hogere prijs van XS4ALL, zonder al die extra's waarvoor je die hogere prijs betaald hebt. Zo jammer dit. 😒

Reputatie 7

Het enige wat je houdt is de hogere prijs van XS4ALL, zonder al die extra's waarvoor je die hogere prijs betaald hebt.

Waarom zet je jouw abonnement dan niet om naar een KPN Hussel abonnement, dan ben je tenminste ook van die hogere prijs af.

Het enige wat je houdt is de hogere prijs van XS4ALL, zonder al die extra's waarvoor je die hogere prijs betaald hebt.

Waarom zet je jouw abonnement dan niet om naar een KPN Hussel abonnement, dan ben je tenminste ook van die hogere prijs af.

Dat is een mythe. Hussel is alleen goedkoper als je geen Fritz!Box wilt. Als ik mijn Fritz!Box wil houden, dan ben ik 2 euro duurder uit bij KPN.

Reputatie 7

Het enige wat je houdt is de hogere prijs van XS4ALL, zonder al die extra's waarvoor je die hogere prijs betaald hebt.

Waarom zet je jouw abonnement dan niet om naar een KPN Hussel abonnement, dan ben je tenminste ook van die hogere prijs af.

Dat is een mythe. Hussel is alleen goedkoper als je geen Fritz!Box wilt. Als ik mijn Fritz!Box wil houden, dan ben ik 2 euro duurder uit bij KPN.

Plaats hier eens een screenshot van het kostenoverzicht op één van jouw laatste XS4ALL facturen.

Bij welke provider heb je mobiele telefonie ondergebracht?

OK, ik was ineens uitgelogd en de rest van mijn tekst is verdwenen. Dat krijg ik ervan als ik goed wil nadenken over wat ik wil typen.

Mijn factuur ga ik niet openbaar zetten. Ik weet dat de prijs bij KPN lager is als je niet alles wilt wat altijd inbegrepen is in het abonnement bij XS4ALL. Ik ben daarom echt een fan van Hussel. 

Alleen de prijsverschillen zijn veel genuanceerder. Als ik alle functionaliteit wil die ik ook bij XS4ALL al had, dan is de Husselvariant ongeveer dezelfde prijs. Dat had ik een paar jaar geleden al berekend. 

Reputatie 7

Mijn factuur ga ik niet openbaar zetten.

Jammer, je had natuurlijk rustig een screenshot de kostenspecificatie kunnen plaatsen zonder dat daar enige privé gegevens zichtbaar zijn.

Onderstaand mijn kostenspecificatie.

 

Ik ben per maand dus €71,99 kwijt. Als ik hetzelfde bij xs4all zou afnemen dan zou ik per maand €98,48 kwijt zijn.

  • Internet Plus: €64,-
  • Televise: €15,- (ik ga ervanuit dat dit inclusief één TV ontvanger is)
  • Pluspakket: €6,99 (alleen gratis bij KPN Hussel i.c.m. mobiel abonnement)
  • Extra TV ontvanger €2,50
  • Spotify: €9,99
  • Telefonie: €5,-
  • XS4ALL Compleet korting: €5,-