Beantwoord

Is of was er een storing met MijnKPN/KPN-ID?

  • 10 October 2022
  • 7 reacties
  • 102 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Was/is er een storing? Ik kon met en op geen enkele manier inloggen met mijn kpn-id’s 

Kreeg continu onderstaande te zien en werd bij de 2e poging al geblocked;

 

icon

Beste antwoord door RBxx 10 October 2022, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Anneke-Anna , ik had daar eerder vanmiddag ook last van, maar ik had gelukkig nog een andere sessie/device openstaan. Als ik het nu probeer kan ik weer inloggen in MijnKPN zonder problemen.

Lijkt dus op een tijdelijke storing.

Reputatie 7
Badge +10

@RBxx  ik heb jouw antwoord per ongeluk gemarkeerd als beantwoord haha al klopt jouw antwoord wel 😁

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt @Anneke-Anna 😁, tja dat gaat wel vaker fout. De like knop en beste antwoord zitten naast elkaar.

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt @Anneke-Anna 😁, tja dat gaat wel vaker fout. De like knop en beste antwoord zitten naast elkaar.

Ik moest niezen op dat moment en schoot uit😅 maar graag gedaan, 1 erbij voor de verzameling 😂

Reputatie 2
Badge

Oké, vraag is beantwoord. Daarnaast zou ik graag even met anderen willen delen wat ik meegemaakt heb met dat ik niet kon inloggen met mijn KPN-ID op maandag 10-10-‘22.


Ook ik had er last van dat ik niet inloggen kon. Na 2X vergeefs proberen in te loggen had ik de klantenservice gebeld. De vriendelijke medewerker van KPN gaf aan dat er gèèn storing was, toen ik daarnaar vroeg… Achteraf dacht ik: “Ja, (nog) geen storing bekend. Maar dat wil niet zeggen dat er geen storing kàn zijn, mogelijk dat de storing nog niet bekend is bij de klantenservice.”

Vervolgens dacht ik eraan dat ik nog weleens mails ontvang van KPN op het mailadres wat ik tot een paar jaar terug voor KPN gebruikte. Ik dacht dat KPN misschien op een of andere manier mijn huidige mailadres van mijn KPN-ID vervangen had door het vorige mailadres, en dat ik daardoor niet inloggen kon.

Dus vroeg ik aan de medewerker of mijn vorige mailadres van mij nog in het systeem stond. En inderdaad, er bleek dat er in het systeem van KPN 2 mailadressen van mij stonden, mijn huidige en mijn vorige mailadres die ik voor KPN gebruik. Dus blijkbaar stond in een deel van het systeem nog mijn vorige mailadres…

De medewerker van KPN heeft mijn vorige mailadres uit het systeem verwijderd, en vertelde dat ik pas de volgende dag ‘s ochtends weer kon inloggen. Dat vond ik vrij lang, of ben ik dan wat te ongeduldig?


Dankzij deze topic wist ik uiteindelijk dat het een tijdelijke storing betrof, en dus niks met mijn inloggegevens en dubbele mailadres te maken had. Zodoende heb ik ‘s avonds al weer geprobeerd in te loggen, en toen bleek dat ik gewoon weer kon inloggen.

Dus dank jullie wel voor dit topic, anders had ik niet geweten dat het een tijdelijke storing betreft!

En ook: Wees alert wanneer je je mailadres wijzigt in en voor je KPN-account, en vervolgens ook zo nu en dan op je vorige mailadres mails blijft ontvangen van KPN. Blijkbaar staat dan nog je vorige mailadres in een deel van het klantensysteem van KPN. Neem dan contact op met de klantenservice van KPN, en vraag om je vorige mailadres volledig uit het systeem te laten halen.

 

Mede voor dit soort zaken vind ik het erg fijn en handig dat dit forum bestaat.

Reputatie 7
Badge +10

Nou, blij dat je 💡-je ging branden nav dit topic 😅😁 Flauw grapje 😉 

Reputatie 2
Badge

Haha! @Anneke-Anna . Ik houd wel van woordhumor, ben ikzelf ook van.

 

Nog even een korte aanvulling op mijn vorige bericht:

Ik bedacht net over wat ik had neergezet dat het kan overkomen als; ja logisch dat er 2 mailadressen van mij in het systeem van KPN staan, wanneer ik ook op het vorige mailadres mails van KPN ontvang.

Echter, dat was ik even vergeten erbij te zetten, het was alweer een lange tijd geleden dat ik een mail van KPN op mijn vorige mailadres ontving. Daarom dacht ik dat het wel opgelost was, en had ik het losgelaten.

Door het niet kunnen inloggen bij KPN dacht ik er weer aan.