Beantwoord

Jullie wijzigen gegevens die niet door ons zijn doorgegeven!

  • 3 April 2023
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Jullie wijzigen gegevens die niet door ons zijn doorgegeven!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 April 2023, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Het is heel onverstandig om hier uw persoonlijke gegevens te plaatsen.  Haal ze snel weg voor er misbruik van wordt gemaakt.  Wees toch voorzichtig!! Deze gegevens horen in uw profiel.  Iedereen kan dit zien!!

Hallo @Monique de Ruiter ,

Ik zou jouw gegevens snel verwijderen, dit is een openbaar forum en dit is voor iedereen leesbaar.

Dat kan door op de 3 puntjes (...) te drukken en vervolgens op '’bewerken'’.

Tevens heb ik dit aan de moderators gemeld.

De plaats waar je jouw gegevens wel kwijt kan, is onder het kopje '’persoonlijke opmerkingen'’ in jouw profiel.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Monique de Ruiter, welkom op ons forum! 
Ik heb je privégegevens verborgen uit je reactie. Houd er rekening mee dat dit forum openbaar is en iedereen hier mee kan lezen.
Begrijp ik het goed dat er het een en ander niet goed loopt bij jullie contractovername?

Om uit te zoeken wat er mis gaat kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402 
Als er iets hersteld moet worden zou het wel het makkelijkst zijn meteen even lans een winkel te gaan. Onze collega's daar kunnen daar namelijk ook een nieuwe contractovername indienen.