Beantwoord

Kan Digitenne niet koppelen aan KPN ID

  • 15 January 2019
  • 7 reacties
  • 292 keer bekeken

Ik probeer mijn rekeningnummer te wijzigen via mijnKPN. Echter lukt het mij niet om mijn product, digitenne, te koppelen. Ik heb klantnummer en adres juist ingevoerd volgens mij.

mvg,
Gerard van der Kroef
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 January 2019, 11:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond GvdKroef, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat het niet lukt om een product te koppelen, gaat er in ieder geval iets mis. Ik kijk graag met je mee wat precies! Het klantnummer kan je in ieder geval vinden op je factuur, en ook het adres waar jouw Digitenne op aangevraagd is en geregistreerd staat. Mocht dit niet overeenkomen, moet er iets uitgezocht of verhuist worden. Kan je aangeven, in jouw Forum profiel, wat jouw naam, postcode + huisnummer en klantnummer is? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, en dan kan ik het een en ander voor je uitzoeken.

Trouwens, Digitenne koppel je net even wat anders. Wanneer je klikt op 'Thuis', zie je een optie om producten te koppelen wanneer je niet thuis bent, e-mail only of Digitenne hebt. Klik dan hier (in dat bericht). Heb je die stappen doorlopen, of de 'normale' weg voor het koppelen?

Je kan ook altijd je nieuwe rekeningnummer doorgeven via 0800-0402 of onze LiveChat functie!

Ik hoor graag van je of ik hier nog bij kan helpen ;)
Beste Susan,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Daar kan ik wat mee. 🙂

Ik heb mijn gegevens aangevuld in mij profiel. Het kan zijn dat gegevens niet helemaal actueel zijn door een eerdere verhuizing maar ik dacht daar rekening mee gehouden te hebben.

Wat betreft de laatste opmerking, dat was mij opgevallen. Ik heb beide mogelijkheden geprobeerd 🙂
Het probleem zit m denk ik in het feit dat er iets bij mijn gegevens niet (meer) klopt. Daardoor kan ik helaas niets veranderen.

Ik hoop dat jij kan zien wat er nu niet klopt.
Reputatie 7
Badge +21
@GvdKroef, op de gegevens kan ik helaas geen abonnement vinden. Zelfs niet op het klantnummer! 😯 Het kan dus goed zijn dat de gegevens niet meer helemaal overeenkomen met elkaar. Zou je de gegevens die je hebt ingevuld willen controleren, en wellicht nog het oude adres (of nieuwe adres) bij persoonlijke opmerkingen willen noteren?
Reputatie 7
Badge +21
@GvdKroef, kan ik je hierin nog verder helpen? Zo ja, dan hoor ik het graag!
@Susan_ toch bedankt voor je hulp zover. Ik heb mijn oude adres toegevoegd onder persoonlijke opmerkingen. Hopelijk lost dat iets op. Ik weet zeker dat ik op dat adres het eerste contract ben aangegaan.
Reputatie 7
Badge +21
@GvdKroef, op het oude adres heb ik inderdaad wél een Digitenne abonnement gevonden. Echter, wel onder een ander klantnummer. Daar gaat het denk ik fout! Helaas mag ik dit klantnummer niet communiceren, maar als je bij de afschrijvingen bij je bank kijkt, staat het klantnummer hier ook in omschreven. Daarnaast kan je het ook vinden in de facturen. Hier kan ik een van nasturen, indien nodig 😉 Zodra je het juiste klantnummer hebt, zal het koppelen ook moeten lukken!
@Susan_ Bedankt voor je hulp! Het is gelukt. Product is gekoppeld en gegevens zijn aangepast.
Verhuizing moet ik wel telefonisch doorgeven zie ik. 🙂

Reageer