Beantwoord

Kan factuur niet via iDEAL betalen

  • 27 October 2020
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik krijg mijn factuur niet open om via ideal te betalen

En wat een slechte service om jullie te pakken  krijgen met een vraag pff verschrikkelijk 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 2 November 2020, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Marjolein 2208, bedankt voor je bericht. We hebben het op dit moment op alle fronten erg druk, waardoor het lastiger is om jouw vraag snel te beantwoorden.

Je kunt jouw facturen inzien via MijnKPN. Echter, betalen van de facturen kan alleen via de MijnKPN app. Dat lukt dus niet via de browser versie van MijnKPN. Kom je er zo uit?