Beantwoord

Kan geen Digitenne aanvragen door technisch probleem

  • 15 April 2022
  • 4 reacties
  • 20 keer bekeken

Zelfde probleem. Afgelopen week gemigreerd (XS4all), KPN ID gekoppeld en geprobeerd om Digitenne bij te bestellen. Lukt niet. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door AlexN 18 April 2022, 23:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AlexN, welkom hier. 

Je krijgt deze fout dus pas te zien als je de bestelling wilt plaatsen begrijp ik. Nog steeds?

Zal ik anders kijken of ik een Digitenne ontvanger voor je kan zetten? Of wil je de insteekkaart/ci+ module?

Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien inclusief laatste 4 cijfers van het IBAN ter verificatie. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Ik heb de bestelling ondertussen telefonisch gedaan. Ik vermoed dat de productconfiguratie voor gemigreerde klanten niet helemaal juist is (Digitenne kwam ook als gratis optie terug in mijn overzicht, terwijl deze EUR5,00 kost). Problem solved, dus.

@AlexN

(Digitenne kwam ook als gratis optie terug in mijn overzicht, terwijl deze EUR5,00 kost)

Ja, dat is wat verwarrend gesteld. Maar bedoeld wordt het Digitenne ABONNEMENT à 18 per maand is gratis. Maar je betaalt dus wel 5 euro per maand voor ontvanger of insteekkaart.

Bij mij staat in de factuur dan ook

Digitenne ontvanger: 5,00
Digitenne insteekkaart: 5,00
Digitenne abonnement; gratis

(ik heb naast een iTV ontvanger ook een digitenne ontvanger en een digitenne insteekkaart. Gewoon … omdat het kan)

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het inmiddels gelukt is. :) Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.