Beantwoord

Kan het dubbele adres uit MijnKPN gehaald worden?

  • 20 July 2022
  • 12 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Als ik inlog bij mijnKPN en klik bovenaan op producten staat er 2x mijn huisadres. Dat komt waarschijnlijk omdat ik na heel lang wachten eerste contract heb opgezegd en een nieuwe heb aangevraagd (betere aanbieding). Maar dat dubbele overzicht is verwarrend.

Kan iemand de lege eruit halen?
Zodat ik alleen mijn echte product zie.

Alvast dank.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 July 2022, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Marcedwin 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor je in orde maken. Dit kan even duren tot een moderator dit bericht ziet, want ze gaan een bepaalde volgorde af op het forum. 🙂

Reputatie 3
Badge

Beste @Marcedwin 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor je in orde maken. Dit kan even duren tot een moderator dit bericht ziet, want ze gaan een bepaalde volgorde af op het forum. 🙂

 

Dank je,

Ik heb de ontbrekende gegevens in mijn profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Marcedwin, welkom hier. 

Dit kun je zelf heel makkelijk verwijderen in de Mijn KPN app. Selecteer daar het abonnement dat je wilt verwijderen en selecteer daarna "Abonnement”. Onderaan zie je de optie om het abonnement te verbergen. 

Weet je zo voldoende? 

Reputatie 3
Badge

Hi @Marcedwin, welkom hier. 

Dit kun je zelf heel makkelijk verwijderen in de Mijn KPN app. Selecteer daar het abonnement dat je wilt verwijderen en selecteer daarna "Abonnement”. Onderaan zie je de optie om het abonnement te verbergen. 

Weet je zo voldoende? 

Waarom kan dat niet online? Ik wil geen extra apps op mijn telefoon.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Marcedwin, welkom hier. 

Dit kun je zelf heel makkelijk verwijderen in de Mijn KPN app. Selecteer daar het abonnement dat je wilt verwijderen en selecteer daarna "Abonnement”. Onderaan zie je de optie om het abonnement te verbergen. 

Weet je zo voldoende? 

Waarom kan dat niet online? Ik wil geen extra apps op mijn telefoon.

Ik kan hier een flink betoog gaan houden waarom het niet online kan, maar de waarheid is dat we graag willen dat iedereen de app installeert. Daarmee kun je namelijk zo goed als alles regelen binnen je abonnement en ook wanneer je storingen ervaart. Als ik even mee ga denken: even de app instelleren, dit verwijderen en daarna weer verwijderen? 

Als ik het zelf voor je had kunnen doen had ik dit graag gedaan uiteraard. 

Excuus alvast mocht dit te brutaal hebben geklonken. 

 

 

Reputatie 3
Badge

Alle

Hi @Marcedwin, welkom hier. 

Dit kun je zelf heel makkelijk verwijderen in de Mijn KPN app. Selecteer daar het abonnement dat je wilt verwijderen en selecteer daarna "Abonnement”. Onderaan zie je de optie om het abonnement te verbergen. 

Weet je zo voldoende? 

Waarom kan dat niet online? Ik wil geen extra apps op mijn telefoon.

Ik kan hier een flink betoog gaan houden waarom het niet online kan, maar de waarheid is dat we graag willen dat iedereen de app installeert. Daarmee kun je namelijk zo goed als alles regelen binnen je abonnement en ook wanneer je storingen ervaart. Als ik even mee ga denken: even de app instelleren, dit verwijderen en daarna weer verwijderen? 

Als ik het zelf voor je had kunnen doen had ik dit graag gedaan uiteraard. 

Excuus alvast mocht dit te brutaal hebben geklonken. 

 

 

Allemaal leuk en aardig. Maar als ik naar mijn app op de telefoon ga staat er maar 1 in. Dus ik kan die andere niet weghalen.

En nu?



Op de site

 

Reputatie 7
Badge +24

Uhm, in de printscreen zie ik onderin toch 2. Zie ik dat verkeerd? 

Reputatie 7
Badge +21

Nee dat zie je niet verkeerd  @Alex_P , maar dat is wel een screenshot van MijnKPN op de website. Maar daar is de optie “Ontkoppel product” door KPN opgeheven. De MijnKPN app (1e screenshot) laat er maar één zien, dus dan is er niet veel te “verbergen”.

Reputatie 3
Badge

Maar voorlopig is het dus nog steeds niet opgelost!    @Alex_P 

Reputatie 7
Badge +24

Maar voorlopig is het dus nog steeds niet opgelost!    @Alex_P 

Ook niet door de app op je telefoon te installeren? 

Reputatie 3
Badge

Maar voorlopig is het dus nog steeds niet opgelost!    @Alex_P 

Ook niet door de app op je telefoon te installeren? 

Lees hierboven nog eens na.😳

Op de App staat ALLEEN het actieve account. Op de site staan er 2 maar kan ik ze niet weghalen. Dus fijn als iemand dat nu eens kan doen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Marcedwin! Alex is afwezig, vandaar een reactie vanuit mij.

Ik heb contact opgenomen met een achterliggende afdeling en daar het verzoek/ issue voorgelegd: het is nu wachten op een terugkoppeling.