Beantwoord

Kan ik een ander abonnement laten uitlichten op het hoofdscherm van MijnKPN?

  • 13 September 2021
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik gebruik de MijnKPN app om mb’s te delen met het gezin. Als ik de app open, is het ‘hoofd abonnement ‘ dat van één van mijn kinderen. Dat laadt telkens 2 keer voordat ik mijn eigen abonnement kan openen om mijn Mb’s te delen. Kan ik het hoofdabonnement waarmee de app dus als eerste opent veranderen in mijn eigen?

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 13 September 2021, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

@StHeChr dat kan, je kunt jou abonnement uitlichten, dan komt jou abonnement als eerste naar voren:

Ga naar “instellingen” 

Ga naar “uitgelicht abonnement”

En selecteer dan jou abonnement: 

Hopelijk heb ik je zo genoeg geïnformeerd. Laat het even weten of je dit bedoeld en of het gelukt is. 

Dag Dennis,

dat is inderdaad precies wat ik bedoelde.

dank.

 

Reputatie 7
Badge +22

Dag Dennis,

dat is inderdaad precies wat ik bedoelde.

dank.

 

Graag gedaan @StHeChr, ik wens jou verder een fijne dag. Mocht er iets zijn weet je ons te vinden. 

Reputatie 7

Dat is functionaliteit die blijkbaar alleen beschikbaar is in de iOS variant van de app.

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is functionaliteit die blijkbaar alleen beschikbaar is in de iOS variant van de app.

Of alleen bij minimaal twee gekoppelde mobiele abonnementen ?

Reputatie 7

Dat is functionaliteit die blijkbaar alleen beschikbaar is in de iOS variant van de app.

Of alleen bij minimaal twee gekoppelde mobiele abonnementen ?

Waarschijnlijk is dat het maar eigenlijk zou ik mijn Internet aansluiting willen "uitlichten".