Beantwoord

Kan ik mijn XS4ALL mailadres koppelen aan MijnKPN?

  • 12 April 2022
  • 4 reacties
  • 155 keer bekeken

Onlangs ben ik verhuisd en moest (noodgedwongen) overstappen naar KPN. Op mijn oude adres had ik xs4all waar ik heel lang heel gelukkig mee ben geweest. Ik blijf met mijn mailadres bij xs4all en heb daar dus nog een klantnummer. Waarom kunnen mijn gegevens niet worden samengevoegd.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 April 2022, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u bij xs4all nu een email-only pakket ofzo? Ik denk dat het nu nog te vroeg is om dat samen te voegen. KPN is nog vol op bezig met de migratie van xs4all klanten. 

Hoi @Waar zijn mijn xs4all gegevens . Welkom op het forum.

Je hebt dus een nieuw abonnement bij KPN in je huidige woning? Wat voor abonnement heb je nog bij XS4all?  Is dat, zoals @Nick83  al vermoed, een e-mail only pakket? Wat betaal je hier maandelijks voor?

Op mijn oude adres had ik alles, internet TV etc. dit vervalt pas eind april omdat ik vergeten was op te zeggen. Ik hou wel mijn sim kaart en mailadres dus blijf klant van xs4all, dus nu KPN. Op mijn nieuwe adres heb ik internet van KPN. Bij beide firma's dus een klantnummer terwijl het nu eigenlijk 1 is. Ik ga nu een Pack aan en lees dat als dit onder een KPN komt dit geen € 15 per maand kost.

@Waar zijn mijn xs4all gegevens . Een nieuw abo bij KPN staat volledig los van wat je op het andere adres bij XS4All hebt.

Stel je had XS4all verhuisd dan was je XS4all verbinding uiteindelijk gemigreerd en deel uit gaan maken van KPN. (met behoud van de meeste van je XS4All diensten.  Daar zit dus wel een verschil.

Nu is er dus een andere situatie waarbij jij vermoedelijk een e-mail only constructie hebt gekregen via XS4All.  Deze staat dus verder los van KPN en kan vooralsnog niet gecombineerd worden.Â