Beantwoord

Kan klantnummer niet achterhalen en heb geen toegang tot e-mailadres

  • 17 August 2022
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik wil voor mijn moeder van 93 een klacht indienen maar ik heb geen klantnummer. Op het bankafschrift staat achter klantnummer niets. Haar facturen staan online maar door dat bijbehorend mailadres is vervallen kan ik er niet bij. Hoe kan ik dit verder oplossen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 August 2022, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Jabo62! Welkom op het forum. In dit geval wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen. De klantenservice helpt je dan gelijk verder.

Wel kan het zijn dat gevraagd wordt je moeder even te spreken ter bevestiging. Het is dus het beste te bellen als je bij haar bent. 

 

Hallo Bram,

Ik heb gebeld en meer dan een half uur aan de lijn gehangen maar ze kunnen het klantennummer niet vinden, is toch te gek.

Reputatie 7
Badge +24

U kunt gewoon een nieuw KPN account aanmaken. En het abonnement koppelen. Dat zult u dan wel vanaf de aansluiting van uw moeder moeten doen denk ik. Dus bij haar op de WiFi. 

Ik neem teminste aan dat het om een thuis abonnement gaat?

Kies hier "Ja".

En dan is het geregeld vermoed ik.

Nee Bram ze zit in een bejaardenhuis en heeft alleen vast bellen, de wifi is van een andere provider omdat die via het bejaardenhuis is geregeld. 🙄

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Dan is mijn reactie dus ook niet van toepassing. 

Wat is de klacht? Mogen we die weten?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jabo62 ,

Je kunt anders hier een klacht indienen: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Ok. Dan is mijn reactie dus ook niet van toepassing. 

Wat is de klacht? Mogen we die weten?

Is een te lang verhaal. Het komt hier op neer. Watersnoodramp, tijdelijk stopzetten abonnementen wegens uit huis plaatsing, bij opnieuw activeren hebben ze onbeperkt bellen niet geactiveerd waardoor de rekening erg duur is.

Hallo @Jabo62 ,

Je kunt anders hier een klacht indienen: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Bedankt Noordzee heb de klacht verzonden

Beste mensen,

Bedankt voor jullie inbreng, de klacht is ingediend. We wachten op antwoord. 👋🏻