Beantwoord

Kan niet in MijnKPN met zelfde e-mailadres als vriend

  • 3 August 2021
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Beste kpn net wat ik vermeld kom er niet in bij mijn kpn.mijn vriend en ik hebben zelfde email.wat moet ik doen .gr petra nijkamp hij heeft ook 

 

*Admin: e-mailadres verwijderd

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 August 2021, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Petra Nijkamp, welkom op het forum. Het is me niet duidelijk wat je bedoelt, kan je het toelichten? Probeer je in te loggen en lukt dat niet, zie je jouw abonnement niet of iets anders? Wij weten alleen wat jij ons vertelt, dus je kunt ons helpen om jou te helpen door zoveel mogelijk concrete informatie te geven. Ik hoor het graag van je :slight_smile: