Beantwoord

Kan niet inloggen

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn moeder, in januari overleden, had een account met gebruikersnaam (geen emailadres) en wachtwoord. Ik heb deze zelf voor haar aangemaakt dd 7-11-2014 via kpn.com

Maar nu bestaat de KPN-ID en kan ik blijkbaar niet meer inloggen met haar gegevens omdat je gebruikersnaam een emailadres moet zijn. Via wachtwoord vergeten kan ook niet want dan willen ze je emailadres en geven dan aan dat deze al gebruikt wordt. Klopt, mijn eigen account.

Weet iemand hoe ik WEL in het account van mijn moeder kan zodat ik dit account kan beëindigen/verwijderen.

Josje1962

icon

Beste antwoord door Susan_ 25 March 2020, 13:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Probeer dan een nieuw wachtwoord aan te vragenvia het opgeven van een ander e-mailadres. Heb je geen ander e-mailadres? Dan kun je bij KPN een alias aanmaken via Mijn KPN.  

Reputatie 1

Heb inmiddels via de chat het antwoord gekregen.

Het account wordt automatisch na 6 mnd verwijderd dus ga ik hier vanuit.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Josje1962, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Alsnog gecondoleerd met het verlies. Voor het opzeggen van een abonnement van iemand die overleden is, hebben we een aparte afdeling: nabestaanden desk. Zij hebben ook een apart nummer, welke je kan vinden op de website. Zij hebben hiervoor namelijk andere opties dan onze reguliere klantenservice.

Het klopt dat een MijnKPN / KPN ID na 6 maanden niet gebruikt te zijn verwijderd wordt!

Veel sterkte nog de komende tijd, en heb je nog vragen dan hoor ik het graag!

Reageer