Beantwoord

Kan niet inloggen op 2e klantnummer

  • 20 June 2021
  • 9 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik heb 2 verschillende abonnement (klant) nummers van KPN.

Mijn 1e klantnummer heb ik al jaren, en kan via dit nummer o.a. mijn facturen inzien.

Mijn 2e klantnummer heb ik sinds kort, maar ik kan met geen mogelijkheid op dit nummer inloggen bij MijnKPN.

Dit 2e klantnummer heb ik gekregen na een contract overname van mijn mobiel.

Het koppelen van dit mobiele nummer in (bij) mijn 1e klantnummer van MijnKPN lukt ook niet, want ik krijg de melding dat het nummer is onbekend bij KPN.

Hoe kan ik o.a. de facturen van mijn mobiel abonnement nu inzien ???

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 June 2021, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Hallo @Ik ben Tony, welkom bij ons op het forum. Je hoort meerdere nummers te kunnen koppelen aan een MijnKPN account. Het nummer wat je wilt koppelen is een echt KPN nummer, en niet bijvoorbeeld een tijdelijk nummer in afwachting van het overzetten van het definitieve nummer? Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen (met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN)? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.

@Jasper 

Hartelijke dank voor je reactie.

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld, voor zover het mogelijk is.

Het mobiele nummer is inderdaad in afwachting van nummer overname.

Doch mijn bestaande nummer alsook het originele nummer (van de SIM kaart) worden niet herkend in MijnKPN, als ik deze wil koppelen.

Vriendelijke groet. 

Ton

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @Ik ben Tony, ik heb daarmee voor je gekeken. Als eerste keek ik daarbij naar het nummerbehoud en dat gaat niet goed. Op 27-5 is het verzoek gedaan bij de vorige/huidige provider van het nummer en zij hebben het afgewezen omdat het 06-nummer en het klantnummer niet overeen kwamen. Op 27-5 en 30-5 is daar een mail over gestuurd met het verzoek om contact op te nemen en op 4-6 een mail dat het nummerbehoud is geannuleerd omdat er geen contact is geweest. Aan je berichten te zien is het nog wel van de bedoeling dat dat nummer naar ons komt, ik kan dat zelf niet alsnog in gang zetten. Je kunt hiervoor of naar een KPN Winkel of telefonisch contact opnemen met 0800-0403 (dat nummer stond ook in de mails).

Hallo @Jasper,

Wederom dank voor de reactie.

Er waren 2 nummers die over zouden gaan naar KPN.

Het nummerbehoud voor het nummer eindigend op 91, is inderdaad geweigerd.

En daarover heb ik ook de e-mails ontvengen.

Maar voor het nummer, eindigend op 81, was er geen probleem, en heb ik verder ook geen e-mails ontvangen.

En om dat laatste nummer (81) gaat het nu net.

Ik ga bellen naar 0800 0403.

Kijken wat er nu precies aan de hand is.

Vriendelijke groet, Ton

Heb nu al diverse keren getracht te bellen met 0800-0403, maar na de tekst 'U wordt geholpen door een van onze medewerkers ", valt het "gesprek" dood !!!

Ik hoor helemaal niets meer.....zelfs geen bandje of wat dan ook !!??

Super die service van KPN !!!!

Eindelijk.…na 283x gebeld te hebben, nu contact gehad met een medewerker. 

Er is inderdaad iets mis, en ik zou een nieuw MijnKPN moeten aanmaken.

Maar zoals verwacht lukte dat dus ook niet !!!

Er is nu een ticket aangemaakt omtrent dit probleem.....nu wederom afwachten hoe dit gaat aflopen......de moed is me al diep in de schoenen gezonken. 

Reputatie 7

Het gaat niet van harte begrijp ik! Maar gelukkig is dat ticket nu aangemaakt en daarmee komt het bij de specialisten uit die hiermee zullen kunnen helpen. Ik kan de precieze status daarvan niet inzien, doordat het een zakelijk ticket (0800-0403 is ook ons zakelijke nummer) is en op dit forum hebben we daar niet volledig zicht op.

@Jasper  

Nee, het gaat inderdaad niet van harte !

Want dit is slechts 1 van hetgeen wat er mis gaat met de overstap van privé naar zakelijk. 

Het andere is de overstap van het alles in een pakket.

Ook daar klopt geen ene moer van !

Dus derhalve ook dat de moed me al zéér diep in de schoenen is gezakt !

Ik heb er inmiddels al grote spijt van dat ik deze overstap heb gemaakt !

Reputatie 7

Dat geeft geen gerust gevoel inderdaad, dat kan ik me goed voorstellen! Het ligt nu in ieder geval wel bij de juiste afdelingen, zij kunnen daar meer over zeggen en wat aan doen.