Beantwoord

Kids SIM in eigen MijnKPN

  • 24 July 2021
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

Ik zou teruggebeld worden i.v.m. mijn probleem, maar helaas. Meerdere malen contact gezocht maar nog steeds geen antwoord gekregen. Ik heb drie kids SIMs op mijn abonnement. Twee daarvan zijn losgekoppeld en hebben inzicht in hun eigen dataverbruik op eigen Mijn KPN ID. De derdewil niet loskoppelen van mijn hoofdcontract. Die SIM krijg ik niet in een eigen Mijn KPN gekoppeld. Hoe krijg ik die laatste SIM ontkoppeld zodat mijn zoon zijn eigen dataverbruik kan inzien in zijn eigen MijnKPN omgeving?

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 26 July 2021, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @frankvanschijndel, welkom! Voor zover ik weet, is het zo dat een Kids Sim gekoppeld is aan aan mobiel abonnement, waardoor deze ook in MijnKPN gekoppeld is het aan hetzelfde KPN ID. Met andere woorden: voor zover ik weet, kan je geen eigen KPN ID aanmaken voor een Kids Sim. Maar ik lees dat het bij jou wel bij twee Kids Sim abonnementen is gelukt. Alleen de derde wil niet lukken. Ik zoek dit graag verder uit. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?