Beantwoord

Klacht over verdwenen data tegoed.

  • 16 December 2020
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Data tegoed wat ik nog overhad uit mijn vorige bundel is na het kado van 5000 MB verdwenen.

Ik heb contact gehad met klantenservice. Zij vertelden mij dat dit normaal was en dat eerst de voorraad van het kado weg moest zijn. Daarna zou ik mijn tegoed weer terugontvangen.

Bijschrijven was geen mogelijkheid.

ECHTER: mijn echtgenote heeft hetzelfde abonnement bij KPN en heeft WEL haar oude tegoed nog op de app staan, Dus hier is de 5000 MB WEL bijgeschreven bij haar tegoed. Dus het kan wel.

Graag WIL ik mijn oude tegoed weer terug op mijn app. 

Dus KPN moet dit probleem wel oplossen en niet wachten totdat het kadootje verbruikt is. Ik wil mijn oude tegoed zo snel als mogelijk terug.

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 December 2020, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn klacht ??????

Heb het hele pakket van KPN Thuis en Mobiel (2x ).

Maar wanneer mijn probleem niet snel opgelost word dan zal ik kiezen voor een andere provider. Want klantenservice KPN laat te wensen over !!!!!!!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tondo ,

Je hebt ongeveer twee weken geleden 5 GB kado gekregen van KPN. 

Je bent nu eerst die extra 5GB aan het opmaken of waarschijnlijk is die 5GB inmiddels helemaal opgebruikt. Zo kun/kon je het terugzien in MijnKPN:

Met dank voor de reactie. Ik heb het nagekeken zoals aangegeven. Klopt.

Maar dat had de klantenservice mij ook kunnen vertellen. Hebben dit niet gedaan. Ik heb daar drie personen gesproken.

Nogmaals dank voor de heldere oplossing van mijn probleem door jouw.

 

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan. :thumbsup_tone4: