Beantwoord

Klantnummers samenvoegen in verband met inloggen één KPN ID

  • 17 January 2022
  • 3 reacties
  • 522 keer bekeken

Ik heb een klantnummer bij KPN met mijn e-mail adres. Nu heb ik ook een tweede klantnummer waar bij ik wat wil veranderen. Daar kan ik met mijn E-Mail adres geen KPN ID meer aanmaken. Kunnen deze twee klantnummers worden samengevoegd? 

icon

Beste antwoord door PeterG 17 January 2022, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hi welkom op het forum @ramw53 .

Zijn dit mobiele klantnummers? Dan kunnen die (telefoon)nummers gewoon in hetzelfde MijnKPN gekoppeld worden. Heb je dat al geprobeerd. (?)

Overigens kunnen ook meerdere vaste aansluitingen (van verschillende adressen) in 1 MijnKPN.

Nee het zijn twee kantnummers die op de facturen staan.

Reputatie 7

Welkom op het forum @ramw53, het is mogelijk om 2 06-nummers onder hetzelfde klantnummer te laten zetten. Daarmee komen beide 06-nummers ook op dezelfde factuur te staan. Voor Thuis abonnementen is dat niet mogelijk.

Een makkelijkere en snellere optie is wat Peter noemt, het tweede nummer ook aan de al bestaande MijnKPN koppelen. Je kunt meerdere abonnementen koppelen, dan kan je beide abonnementen inzien en blijven de facturen van elkaar geschieden. Als je ingelogd bent kan je op de Productpagina aangeven dat je nog een product wilt koppelen. Lukt het via die weg?