Beantwoord

Klopt het dat MijnKPN het momenteel niet doet?

  • 19 July 2022
  • 12 reacties
  • 273 keer bekeken

Ik krijg op zowel Edge als Chrome de volgende melding:

502 ERROR

The request could not be satisfied.

CloudFront wasn't able to connect to the origin. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 19 July 2022, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 2
Badge

Hier ook, de MijnKPN app werkt ook gedeeltelijk niet.
Kan wel verbruik e.d. zien maar geen abbo aanpassen bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Tonya & @RvD-86, als het goed is moet het weer werken. 

Reputatie 2
Badge

@Jeroen_dB Klopt!

Doet het weer👌🏻

klopt!

thx

Reputatie 7
Badge +10

Idem hier nog wel een storing vanmorgen, beeld ging hier ook op zwart bij rtl4  met de melding dat de zender niet beschikbaar was. Internet ook traag.
Alle diensten lagen gisteren plat vanaf 14.00 tot vanmorgen bij mijn ouders. 

Ik krijg bovenstaande melding in Safari ook zodra ik mijn abonnement wil aanpassen. Dus nog niet verholpen …

Ik krijg bovenstaande melding in Safari ook zodra ik mijn abonnement wil aanpassen. Dus nog niet verholpen …

Hier hetzelfde.

 

Probeer al uren om in MijnKPN te komen, maar steeds die 502 error.

@Jeroen_dB Het is dus NIET GOED, want het werkt (weer) niet!

Reputatie 7
Badge +21

Het probleem was gisteren verholpen, maar is nu weer teruggekeerd. Werk aan de winkel voor KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Hier lijkt het probleem weer over. Ik kan MijnKPN weer gebruiken.

herstel: helaas nog niet. ik kon inloggen, maar nog niet alles werkt.

YES, hier ook weer gelukt.

Reputatie 7
Badge +19

Dinsdag is het toen spelende issue verholpen. Helaas op dit moment wederom problemen met MijnKPN. Technici zijn bezig met een oplossing.