Vraag

Koppelen abonnement aan MijnKPN geef foutmelding

  • 20 December 2022
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Ik ben nu al een aantal weken (samen met mijn tussenpersoon) bezig om mijn abonnement/klantnummer te koppelen aan Mijn KPN. In MijnKPN zie ik geen enkel van de abonnementen die ik heb. Als ik een nummer wil toevoegen krijg ik de melding ‘Dit is geen mobiel nummer van KPN en kan niet worden toegevoegd’. De klantenservice als diverse keren gebeld en (na erg lang wachten) geen oplossing. Ook via ticketsysteem via tussenpersoon nog steeds geen oplossing. Help!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk niet handig Rico. Heb je inmiddels een oplossing weten te vinden? Is er nog een reactie gekomen op het ticket?