Beantwoord

Koppelen abonnement MijnKPN: We herkennen dit abonnement niet, controleer de gegevens

  • 27 October 2021
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

Afgelopen week een telefoon van het werk ontvangen, echter kan ik niet via mijn KPN app het abonnement inzien.

Wanneer ik een abonnement wil koppelen voer ik mijn telefoonnummer in en krijg ik de melding:

We herkennen dit abonnement niet. controleer de gegevens.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door GeSp 27 October 2021, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @TH111 

 

Een zakelijk abonnement kan je alleen via MijnKPN Zakelijk koppelen, dit staat los van MijnKPN voor particulieren.

GeSP,

 

Hoe kan ik dan inzien hoeveel MB/minuten/ect ik heb op mijn abonnement?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TH111, welkom op ons forum!
Zoals GeSP hierboven al noemt kun je zakelijke abonnementen niet koppelen aan je MijnKPN.

Om je verbruik in te zien bij deze abonnementen kun je bellen met 1244 of “saldo” sms’en naar 1244.

Houd wel rekening met het volgende:
Dataverbruik-gegevens worden 's nachts bijgewerkt. Je verbruik over de huidige dag is op moment van opvragen nog niet meegerekend. Heb je je abonnement onlangs gewijzigd? Dan kun je je verbruik pas weer zien na het ontvangen van je volgende factuur.

Ik heb geen toegang tot deze service.

Reputatie 7
Badge +18

@TH111 Dan even bij je werkgever navragen hoe hij het geregeld heeft, waarschijnlijk is het niet de bedoeling dat jullie zelf inzage hebben in de abonnementen en anders zou die je moeten kunnen vertellen hoe je dat wel hebt.

Je kan je data verbruik meestal op de telefoon zelf zien of anders via een app en er zijn ook apps te vinden om te zien hoeveel belminuten je gebruikt, voor de iPhone heb je b.v. DataMan en VoiceMan.