Beantwoord

Koppelen ander abonnement

  • 10 January 2021
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Badge

Ik heb een (Hussel) abo met 2 nummers. Mijn vrouw (op zelfde adres) heeft ook een KPN mobiel abo, maar ik kan alleen maar mb’s delen als ik het nummer aan mijn ID koppel. Daarmee is zij haar ID kwijt. Volgens KPN kun je delen met abo’s op hetzelfde adres. Dit is het geval, maar hoe kan zij dan haar eigen gegevens nog zien? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 January 2021, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rengster ,

Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al. Dit kan niet. Of ze moet inloggen me jouw KPN ID. Dit is een bekende tekortkoming binnen Mijn KPN. Hopelijk wordt dit ooit eens opgelost door KPN. 

 

Badge

Dus dat ‘adres criterium’ klopt gewoon niet. Er is dus een ‘ID criterium’. 

Badge

Verkeerde info dus. Klinkt aantrekkelijker dan het is, zeg ik netjes 😉

Reputatie 7
Badge +30

Beste @rengster, welkom! Volgens mij is hier sprake van enige verwarring. Je kunt het nummer van jouw vrouw maar aan één ID koppelen, dat van jou óf dat van haar. Maar als jullie 06-nummers allebei aan hetzelfde factuuradres gekoppeld zijn, dan kan je sowieso MB's delen (mits jullie geen oud-Telfort abonnement hebben). Ik heb het nummer van jouw vrouw (eindigend op -26, toch?) aan jouw Compleet huishouden toegevoegd. Jullie kunnen nu onderling MB's delen vanuit jullie eigen MijnKPN account.

Badge

Geweldig! Dankjewel voor de ook nog supersnelle oplossing Marcia 👌🏼🏆