Beantwoord

Koppelen Mijn KPN lukt niet

  • 3 July 2021
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ik ben oud telfort klant en wil nu mijn KPN internet abonnement koppelen, omdat sinds een software update van het modem ik geen internet meer heb.

Als ik alle gegevens invul (zowel in de app als verschillende browsers) krijg ik een foutmelding zonder tekst erin (als ik het 5x probeer dan komt er te staan “wacht 15 minuten voordat je het weer probeert”).

Al gebeld met klantenservice, maar die kon geen oplossing bedenken. Kan iemand hier er naar kijken? Wil graag mijn internet terug.

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door RMKPN 6 July 2021, 00:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Opgelost. Lukt weer om verbinding te maken met KPN wifi en te koppelen