Beantwoord

Koppelen pack abonnement (XS4ALL) lukt niet; mijn abonnement wordt niet herkend

  • 26 October 2022
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Het lukt niet om mijn pack abonnement van XS4All te koppelen in MijnKPN. Ik heb wel een ID kunnen aanmaken, maar bij het koppelen krijg ik steeds de melding dat mijn abonnement niet wordt herkend. Heel vervelend, want ik kan nu geen KPN Veilig installeren!

Het is totaal onduidelijk waar dit mis gaat. Ik krijg wel gewoon facturen van KPN voor mijn pack abonnement en die zijn ook allemaal betaald. Hoe kan het dan dat mijn abonnement niet wordt herkend?

Staan ook mijn gegevens (bijvoorbeeld postcode) niet correct in jullie administratie?

Ik zie in dit forum dat ik niet de enige ben met dit probleem. Kunnen jullie dit zo snel mogelijk voor mij oplossen? En ook ik voer alle stappen op de correcte manier uit!

icon

Beste antwoord door Hanneke met pack abonnement 27 October 2022, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vanmorgen opnieuw geprobeerd. Nu is het invoerveld voor postcode gewijzigd: geen spatie meer tussen cijfers en letters. Koppelen is nu gelukt!!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Hanneke met pack abonnement en welkom op het forum! Fijn dat het inmiddels al gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen! 😄