Vraag

koppelen product lukt niet, wil het contract inkijken

  • 12 February 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

hallo,

 

ik wil graag mijn contract inkijken maar kan het nergens vinden. ik probeer product te koppelen maar het geeft steeds aan dat ik opnieuw in moet loggen terwijl ik wel de facturen in kan zien.

 

wie kan mij helpen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

k wil graag mijn contract inkijken maar kan het nergens vinden. ik probeer product te koppelen maar het geeft steeds aan dat ik opnieuw in moet loggen terwijl ik wel de facturen in kan zien.

 

wie kan mij helpen

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Belize, welkom op het forum! Je zou kunnen proberen om even alle producten te verwijderen in mijnKPN en opnieuw je product te koppelen. Misschien een andere browser proberen. Mocht dit niet lukken, zou ik hem ook naar je toe kunnen sturen! Zou je hiervoor je gegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!