Beantwoord

Koppelen Telfort mobiel aan MijnKPN lukt niet

  • 24 January 2021
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij Telfort en probeer mijn abonnement in te zien. Dit kan echter niet omdat deze zijn overgenomen door/overgezet op KPN. Deze abonnementen zouden automatisch zijn overgezet. Echter als ik bij KPN mijn product wil koppelen krijg ik de melding dat mijn 06-nummer niet wordt herkend. Erg vervelend want ik wil mijn abonnement namelijk aanpassen.

 

Ik hoop dat dit spoedig opgelost kan worden!

Dank, Kim

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 31 January 2021, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kim12345567 en welkom op het forum! Wat gek dat dit niet lukt. 😕 Als het nummer gewoon over is gezet moet het ook te koppelen zijn. Heb je het al eens via een andere webbrowser geprobeerd en gecontroleerd of er geen spaties en strepen in het 06-nummer staan wanneer je deze invoert? Mocht dat ook de oplossing niet zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Ook zie ik graag terug aan welk MijnKPN account je het wilt koppelen, welk e-mail adres. Die laatste 3 gegevens kun je bijvoorbeeld onder persoonlijke opmerkingen zetten. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit!