Beantwoord

Koppelen van telefoon aan MijnKPN lukt niet

  • 10 May 2021
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Badge

Koppelen van telefoon aan MijnKPN lukt niet.

Ik krijg telkens de melding: “ We herkennen dit abonnement niet. Controleer uw gegevens.” En na 5 pogingen wordt ik er dus uit gegooid.

Ben 80, maar ik had gehoopt dit soort klusjes zelf op te kunnen lossen.

Groet,

John.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 May 2021, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom op het forum @John_1st. Als het gaat om een los analoog telefonie abonnement, dan heb ik slecht nieuws. Dat soort abonnementen zijn niet te koppelen aan MijnKPN. 

Badge

Jeroen, als 80-jarige begrijp ik uit je antwoord dat mijn 06-nummer dat NIET van de KPN is, dus niet te koppelen is. Ik heb een zgn. SIM-only. Groet, John.

Reputatie 7
Badge +19

Jeroen, als 80-jarige begrijp ik uit je antwoord dat mijn 06-nummer dat NIET van de KPN is, dus niet te koppelen is. Ik heb een zgn. SIM-only. Groet, John.

Als het geen KPN abonnement is, dan kun je dat inderdaad niet koppelen aan de online KPN omgeving. De meeste aanbieders van mobiele telefonie hebben hun eigen online omgeving voor klanten.