Beantwoord

koppeling producten via laptop account

  • 6 April 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik heb mijn KPN aangemaakt, kan met koppelen producten geen info binnenhalen.

Volgens melding heb ik geen KPN internet. Op mobiel is alles wel. 

icon

Beste antwoord door Doorzetter 9 April 2021, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Doorzetter, welkom hier. 

Dat is vreemd. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet?

Dag Alex,

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels een afspraak met een monteur. Het blijkt dat ik ook geen inkomende telefoonlijn heb. Er is meer mis, dus gaat de monteur zelf op mijn laptop kijken.

Fijne dat nog

groet

Doorzetter :blush:

Reputatie 7
Badge +24

Echt een doorzetter jij.:wink:
Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.