Beantwoord

Korting mobiel abonnement kunnen we niet aanvragen

  • 19 September 2022
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedemorgen,

Mijn vriend en ik (samenwonend) hebben allebei een mobiel abonnement bij KPN, ik sinds kort en hij al langere tijd. Thuis hebben we ook een KPN internet aansluiting dus zouden we allebei korting krijgen op onze mobiele abonnementen. Als ik echter ons thuis product koppel aan mijn KPN ID wordt hij ontkoppeld en andersom. Hoe los ik dit op zodat we beide de korting krijgen van thuis internet + mobiel abonnement?

Alvast bedankt!
Groeten

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 19 September 2022, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op onderstaande pagina kan je je aanmelden voor de hussel voordelen.

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Als dit al wat langer aan de gang is zou je via de klantenservice of het forum de niet verkregen korting gecrediteerd kunnen krijgen. Dan moet je even bellen met 0800-0402 of je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen met in de opmerkingen het nummer van je partner zodat een moderator je daar verder mee kan helpen.

Dankjewel! Ik heb mijn forumprofiel bijgewerkt. Hoe kan ik in contact komen met een moderator? De wachttijd van de telefonische klantenservice is erg lang..

Dankjewel! Ik heb mijn forumprofiel bijgewerkt. Hoe kan ik in contact komen met een moderator? De wachttijd van de telefonische klantenservice is erg lang..

Hallo @VanAmsterdam10 een moderator meldt zich vanzelf als hij/zij dit topic leest.

 

Oke dank allebei voor het reageren :-) !

Reputatie 7
Badge +21

Dankjewel! Ik heb mijn forumprofiel bijgewerkt. Hoe kan ik in contact komen met een moderator? De wachttijd van de telefonische klantenservice is erg lang..

Hoi @VanAmsterdam10 

De wachttijd aan de telefoon is nog altijd vele malen korter dan hier, dus dat raad ik je aan.
Het is een gratis nummer dus daarom hoef je het niet te laten.

gelukt!