Beantwoord

KPN abonnement koppelen lukt niet

  • 15 January 2021
  • 2 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik wil mijn thuis abonnement koppelen in mijn kpn maar deze herkent mijn gegevens niet? Wie helpt mij....

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 January 2021, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Fosseman, lastig dat het koppelen niet lukt omdat je gegevens niet herkend worden! Waar krijg je die melding precies bij het koppelen? Heb je al wel gegevens ingevoerd of probeer je een Thuis aansluiting vanaf jouw adres te koppelen? Zou je er meer over kunnen vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Hi

ik heb inmiddels al gebeld met de klantenservice aangezien ik lang op antwoord moest wachten. En het is gelukt.

 

groet