Beantwoord

Kpn app

  • 29 October 2020
  • 13 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemorgen, Ik krijg niet meer de overzichten van mijn mobiele telefoons in de app, dit is sinds dat er aanbiedingen voor 31 dagen zijn. 

icon

Beste antwoord door Niek_ 4 November 2020, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt @Clemens34. Ik weet dat er problemen waren met de weergave van nummers/producten/facturen in de app, maar als het goed is is dat nu opgelost. Ervaar je nog steeds problemen ergens mee, dan hoor ik het graag!  

Ik zie wel de nummer van mijn kinderen om MB’s te delen maar niet bij wie het nummer hoort en dat is echt slecht!!

Reputatie 5
Badge +8

Ah oké, dat bedoel je. Ik heb berichten ontvangen van klanten dat zij alweer namen zien staan. Maar niet bij iedereen is dit nog het geval. Misschien is de update nog niet bij iedereen terechtgekomen. Misschien helpt het de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Anders raad ik je aan nog even te wachten op de volgende update. 

Ik snap dat dit voor nu niet handig is, maar ik kan er even niks meer van maken ben ik bang. 

Sinds de laatste update van de kpnapp naar de nieuwe layout werkt deze app helemaal niet meer goed. Ook na de laatste update van vandaag is er geen verbetering. Hij springt elke keer naar het menu voor mobiel als ik in het menu van TV bezig ben. Ook geeft hij heel vaak een storing waardoor ik weer opnieuw moet beginnen. Wordt dit nog opgelost of ben ik de enige die daar last van heeft?

Reputatie 5
Badge +8

Ik herken dit probleem zelf niet @Arjenvdw. Welk toestel heb je en welke versie van iOS/Android staat hier op? Ik kan het eventueel doorzetten, mochten de problemen aanhouden. Kun je ook een screenshot maken van de melding die je te zien krijgt? Dat zou helemaal mooi zijn.  

Iphone XR met ios 14.2

 

Screenshots wordt lastig.

de app stuurt me meestal een aantal keer terug naar het hoofdmenu of velden die ik bezoek blijven leeg. Waardoor ik van voor af aan moet beginnen.

teller van de verbruikte mobiele internetbundel blijft maar opnieuw tellen.

 

heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp ook niet.

 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb het voor je nagevraagd. Ik hoop dat mijn collega's van de app ook zonder de melding iets kunnen zeggen over de problemen die je ervaart. Zodra ik iets hoor kom ik bij je terug. 

Reputatie 7
Badge +20

Speelt het probleem nog steeds? Zo ja, is het eenmalig? Dus bij het opstarten van de app? Of ook tijdens het gebruik van de app?

Hallo Bart,

 

ja het probleem is er nog steeds.

alleen bij opstarten van de app dan springt hij een paar keer terug naar het beginscherm voordat ik uiteindelijk naar het tv menu kan gaan. Ook de internetbundel van het mobiele abonnement wordt niet bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +20

Je reageert nu op 2 problemen toch? 1 voor de ITV app en een voor de Mijn KPN app? Heb ik het dan goed?

Ik had namelijk het idee dat het alleen om de Mijn KPN app gaat, daar wordt het verbruik niet van bijgewerkt? Heb je daar een screenshot van?

Dit probleem is alleen met de mijn kpn app. Ik had het niet over de itv app. Zie screenshot.

Reputatie 7
Badge +20

Klinkt alsof de app even tijd nodig heeft om in te laden. Want als je even bezig bent kan je wel gewoon bij het tv gedeelte? Voor de zekerheid vraag ik het ook nog even na.

Reputatie 7
Badge +20

Mijn collega geeft aan dat als je veel abonnementen aan Mijn KPN gekoppeld heeft, dan heeft de app even nodig om alle gegevens in te laden.