Beantwoord

KPN app werkt na inloggen niet meer op Samsung mobiel

  • 27 March 2021
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

De KPN app op mijn samsung mobiel werkt plotseling helemaal niet meer. Na  inloggen en cijfercode klapt het ding eruit. Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Ontkoppelen en koppelen helpt niet. Wie weet de oplossing.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 March 2021, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi goedemorgen @robbiedb. Wat gek dat de app er ineens helemaal mee is gestopt. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Even voor de zekerheid, je bedoelt de MijnKPN app, toch? Het opnieuw installeren en opnieuw koppelen helpt allemaal niet, lees ik. Welk type Samsung toestel heb je, met welke versie van Android? Werkt MijnKPN wel als je via de browser inlogt? En misschien simpel, maar toch: Helpt het als je je toestel volledig opnieuw opstart?

het is een A3 uit 2016. Android 7.0 Het probleem zit deels  in het gebruik van de cijfercode. Zonder code, met alleengebruikersnaam en wachtwoord lukt het wel. Maar gaat regelmatig weer op tilt. Herstart helpt niet. Via de browser heb ik geen problemen.