Beantwoord

kpn app werkt niet

  • 7 February 2020
  • 15 reacties
  • 152 keer bekeken

Mijn kpn app werkt al 3 weken niet..

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 February 2020, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jeffreyballast, welkom op het forum!

Vreemd dat de app bij jou al 3 weken niet werkt :thinking: Waar gaat het precies mis? Kan je nog wel inloggen?

Ik wil je aanraden om de app even helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren, de meeste problemen met de app worden daar doorgaans door verholpen :slight_smile:

Heb ik al 2 keer gedaan, ik kan wel inloggen maar kan mijn gegevens niet zien en hoeveel ik verbruik

Reputatie 7
Badge +20

Kan je dit wel inzien als je inlogt bij MijnKPN via de website? Zo nee, zou je dan je abonnement daar willen ontkoppelen en daarna opnieuw willen toevoegen? Hoor graag of dat er voor zorgt dat je alles weer kunt bekijken!

Waar kan ik dat ontkoppelen?

Waar kan ik dat ontkoppelen?

Hallo @Jeffreyballast ,

In MIjnKPN

Ik kan ook geen producten zien

Reputatie 7
Badge +20

Ah, als je nu helemaal niets kunt zien, kan het dan zijn dat je tot nu toe helemaal nog geen producten gekoppeld hebt? Alleen een MijnKPN aanmaken zorgt er niet voor dat je een specifiek abonnement in kunt zien. Daarvoor zal je je klantnummer moeten koppelen aan je MijnKPN :slight_smile:

Dit doe je via onze website. Je kunt daar via het tabje van ‘producten’ een product toevoegen. Als dat is gelukt heb je alles van het gekoppelde abonnement inzichtelijk :relaxed:

Ik heb net mijn abonnement verlengt dus ben al langer bij kpn

 

Reputatie 7
Badge +20

En eerder kon je wél alles zien via MijnKPN? Kan je niks meer zien sinds je verlenging?

Zou je mij een screenshot willen sturen van wat je te zien krijgt als je bent ingelogd via de website? Daarbij is het wel van belang dat je je persoonlijke gegevens even onherkenbaar maakt, zodat andere forumgebruikers zie niet kunnen zien. Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, dit is echter een screenshot van de app, zou je mij ook een screenshot willen sturen van MijnKPN via onze website? Je kunt inloggen via deze link: https://account.kpn.com/#/

Ik ben benieuwd wat je te zien krijgt als je daar naar het tabje van ‘Producten’ toe gaat :slight_smile:

Hij doet t weer

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is goed nieuws :smiley:  Heb je daar nog iets specifieks voor gedaan? 

Ontkoppelen

Reputatie 7
Badge +20

Ok duidelijk, top om te horen dat het ontkoppelen en opnieuw koppelen geholpen heeft!