Beantwoord

KPN ID en forumaccount verwijderen

  • 10 November 2020
  • 12 reacties
  • 154 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo zouden jullie mijn kpn Id, forumaccount en al mijn andere gegevens bij kpn willen verwijderen? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 November 2020, 17:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi *** welkom! Ja, dit kan. Maar, er zit op dit moment nog een mobiel abonnement gekoppeld aan je KPN ID. Ik wil je vragen om die dan eerst los te koppelen. Als je dat gedaan hebt, dan kunnen we het KPN ID en je forumaccount verwijderen. Als je hier even laat weten als je dat gedaan hebt, regel ik de rest. 

Yes gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Merci. Dan heb ik bij dezen het verzoek tot verwijdering van het KPN ID gedaan. Dit wordt meestal binnen 24 uur uitgevoerd. Tevens heb ik je forumaccount verwijderd.

 

 

Toevoeging voor meelezers: een KPN ID wordt, als er geen producten aan gekoppeld zijn, na 6 maanden niet inloggen automatisch verwijderd.

Kunnen jullie mijn KPN ID verwijderen: ****

Kunnen jullie mijn FORUM account verwijderen: ***

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Kunnen jullie mijn KPN ID verwijderen: ****

Kunnen jullie mijn FORUM account verwijderen: ***

 

Verzoek tot verwijdering van het KPN ID is gedaan, dit wordt meestal binnen 24 uur uitgevoerd. Tevens heb ik je forumaccount verwijderd.

Hoi ,

 

zouden jullie mijn KPN ID account en dit forumaccount kunnen verwijderen? Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi ,

 

zouden jullie mijn KPN ID account en dit forumaccount kunnen verwijderen? Bedankt! 

 

Forumaccount verwijderd, en verzoek tot verwijdering KPN ID ingediend. Dit wordt binnen 24 uur uitgevoerd.

Beste lezer,

 

Hoe kan ik mijn KPN ID verwijderen en mijn Forum deelname beëindigen?

 

Ik hoor het graag.

Goedenavond, zouden jullie ook mijn forumaccount/KPN ID en al mijn andere gegevens kunnen verwijderen die bij KPN bekend zijn. Alvast bedankt. zouden

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Bobje, gaat het om het KPN ID waarmee je inlogt op het forum? Want dan kan ik dit voor je regelen.

 

Anonymous, welkom. Je KPN ID/forumaccount ga ik voor je verwijderen. Dit doe ik maandag zodat je nog wel de gelegenheid hebt om dit bericht te lezen en eventueel te reageren als je dit wilt. Wat betreft eventuele overige gegevens, daar kan ik niet mee helpen. Meer informatie over wat er kan vind je in ons privacy statement. Voor jou relevant is dan specifiek 12.4 Recht van vergetelheid. Het contactadres daarvoor vind je onder punt 13.

zouden jullie mijn KPN ID en Forum account willen verwijderen

Reputatie 7
Badge +30

zouden jullie mijn KPN ID en Forum account willen verwijderen

Done :)