Beantwoord

KPN ID kaart verlengen

  • 17 August 2022
  • 9 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik moet inloggen bij mijn kpn om ID kaart te verlengen als ik dat probeer zie ik dan ik mijn abonnementen moet koppelen maar ik heb bij kpn geen andere abonnementen alleen een een telefoon ik wil alleen mijn rekening inzien maar dat kan dus niet.

Heb ik die verlenging dan wel nodig?

 

icon

Beste antwoord door PeterG 20 August 2022, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een ID kaart verlengen doet u bij de gemeente. Niet bij KPN. 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identiteitskaart/vraag-en-antwoord/waar-en-hoe-kan-ik-een-paspoort-of-identiteitskaart-aanvragen

Sorry maar misschien heb ik het verkeerd uit gelegd.

Mijn KPN ID met gebruikersnaam is volgens KPN bijna 1 jaar niet meer gebruikt zo doende verlengen.

Maar toch bedankt voor uw reactie.

Reputatie 7
Badge +24

Sorry maar misschien heb ik het verkeerd uit gelegd.

Mijn KPN ID met gebruikersnaam is volgens KPN bijna 1 jaar niet meer gebruikt zo doende verlengen.

Maar toch bedankt voor uw reactie.

Heeft u daar een mailtje over gekregen? Weet u zeker dat die mail van KPN was? Was het geen SPAM? Zou u daar dan een schermafdruk van kunnen plaatsen? Ik ben heel benieuwd. 

Met alleen een vaste telefoon zonder het internet van kpn kun je niet de facturen inzien via MijnKPN. Dat is dus als je telefoon direct in de muur zit. 

Bij een analoge aansluiting, pstn, krijg je per 2 maanden de factuur via de mail, met pdf. Of nog op papier via de brievenbus. 

Koppelen van een pstn abonnement in MijnKPN is niet mogelijk. Vandaar dat je het waarschijnlijk niet gebruikt hebt. 

E-mail adres / wachtwoord van MijnKPN noemen we het KPN ID. 

Ja ik heb een mail ontvangen samen met de rekening van deze maand gewoon op mijn e-mail adres dus geen spam.ik weet niet hoe ik een schema afdruk kan plaatsen als ik de mail plaats dan staan er ook mijn gegevens bij?

 

Klopt precies als ik wil inloggen staat dit er te lezen en de rekening krijg ik iedere maand per mail verder heb ik niks te koppelen of in te kijken bij KPN waarom is  dan die ID kaart nodig? 

Als je alleen vaste telefoon van kpn hebt en geen internet of mobiel abonnement is MijnKPN ( met kpn id om in te loggen) helemaal niet nodig.

Op dit forum log je in met je Facebook neem ik aan?

Klopt helemaal heb ik ook gedacht wat moet ik nou met die kaart is maar voor een nood tel. word zelden of nooit gebruikt gelukkig maar.

Wil U wel hartelijk danken voor uw reactie.

Greetz.

Het is geen kaart. KPN ID zijn de gegevens waarmee je inlogt op MijnKPN ( rechts boven op de site ). 

Maar als je thuis internet niet van kpn hebt is het daarvoor niet nodig. Een ' ouderwetse ' losse telefoon aansluiting zoals belbasis kan je niet beheren in MijnKPN en dus is daarvoor geen ID nodig.

Heb je mobiel via kpn dan kan je die wel beheren in MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +24

Het is geen kaart.

Inderdaad. Vergeet dat woord. Dat levert alleen maar verwarring op.