Beantwoord

KPN ID koppelen bij vaste telefonie

  • 29 February 2020
  • 7 reacties
  • 389 keer bekeken

Ik wil een product koppelen aan mijn KPN ID. Dit kan echter niet als het enige product vaste telefonie is.
Waarom kan dat niet? Of kan dat wel? Hoe dan?
En waar vind ik mijn klantnummer als ik alleen vaste telefonie gebruik?

icon

Beste antwoord door RBxx 29 February 2020, 23:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Nee @JanDp 

Vast Bellen is helaas niet te koppelen aan een KPN ID account. Voor Vast Bellen is het online alleen mogelijk de factuurinstellingen aan te passen, dat gaat via een telefonisch controlebericht. Meer informatie daarover vind je hier: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

(bron)

 

Waarom kan dat niet?

Ik heb begrepen omdat vast bellen een volledig apart systeem is en daarom niet te koppelen is met de overige producten. 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @JanDp, dat is een hele goede vraag. Zoals @RBxx aangeeft is het helaas niet mogelijk om een abonnement met alleen Vast Bellen te koppelen aan een KPN ID. Wel kun je met behulp van de link die Ruud meegeeft, de factuurinstellingen aanpassen voor Vast Bellen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. 

RBxx en Ron, dank voor de reacties.
Wat er dus kan, is wel erg minimaal. Een KPN ID account heeft dus geen zin en geen betekenis. Alsof je als 'Vast Beller' geen echte klant van KPN bent.

Reputatie 6
Badge +10

Zoals @RBxx aangeeft, wordt er bij Vast Bellen gewerkt met een ander systeem, wat helaas niet te koppelen is aan het systeem van KPN ID. Wanneer je de factuurinstellingen wilt aanpassen, dan kan dat via de link uit de eerdere berichten. Is het ook gelukt om dit aan te passen?

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

hallo Ron, over je vorige bericht had ik geen e-mail ontvangen. Dus heb ik je vraag niet eerder gezien.
Het was niet de bedoeling om mijn factuurinstellingen aan te passen.
Ik wilde alleen even online kijken welk type abonnement voor vast bellen ik heb, en die informatie heb ik dus niet op de website kunnen vinden.

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de toelichting. Het is inderdaad online niet mogelijk om in te zien welk type abonnement je hebt bij Vast Bellen. Dit kun je wel terugzien op de facturen. Mocht je er hiermee niet uitkomen, dan kun je het beste bellen naar 0800-0402 (gratis). Mijn collega's van de afdeling die over de vaste telefonie gaan, zijn alleen telefonisch bereikbaar. 

Reageer