Beantwoord

KPN ID verloopt binnenkort?

  • 21 May 2023
  • 1 reactie
  • 652 keer bekeken

 

Beste mevrouw Rust,

Je hebt je KPN ID **************** met gebruikersnaam  al langer dan 1 jaar niet meer gebruikt. Daarom verloopt je KPN ID op 20 juni 2023 als je niets doet.

 
 
 
 

Wil je je KPN ID blijven gebruiken?
Log dan in vóór 20 juni 2023 met je KPN ID op een van onze diensten, zoals: MijnKPN, KPN TV app of KPN Veilig. Dan blijft je KPN ID geldig.

helaas lukt dit niet, al 3x geprobeerd en op gezocht kan niet vinden wat te doen…

 

ik ben nog steeds actief op deze mail met werk, opleidingen en privé zaken en ben erg ongerust dit kwijt te raken 

Wie kan mij helpen en een duidelijke uitleg geven 🙏🏼

 
 
 
 
 
 

Gebruik je een ander KPN ID?
Gebruik je een KPN ID met een andere gebruikersnaam (e-mailadres) om in te loggen of gebruik je geen diensten meer van ons, dan hoef je niets te doen.

Wat gebeurt er met je KPN ID?
Wij verwijderen je KPN ID en de bijbehorende gegevens om je privacy te beschermen. Na 20 juni 2023 kun je niet meer inloggen op onze diensten.

Heb je nog vragen?
Dan helpen wij je graag op kpn.com/service.

Vind je antwoord ➜


Met vriendelijke groet,

Team KPN

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 May 2023, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Irma R, welkom op ons forum!
Ik begrijp je vraag niet helemaal, lukt het niet in te loggen op je MijnKPN?

Als je de inloggegevens niet meer hebt kun je die hier opnieuw instellen: Ik weet mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meer