Beantwoord

KPN ID wachtwoord vergeten geeft melding "Deze service is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer later opnieuw."

  • 6 October 2023
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik wil mijn mail wachtwoord aanpassen, omdat ik die al te lang heb. Echter, om dat te wijzigen moet ik ook inloggen met mijn KPN ID. Daarvan weet ik het wachtwoord niet, maar wanneer ik ‘wachtwoord vergeten’ doe krijg ik “Door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.”. Deze melding kreeg ik in het verleden ook al, dus mogelijk is er iets mis. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 October 2023, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paula Van De Beek ,

Wil je weer gebruik maken van MijnKPN of de andere functies? Maak dan een nieuw KPN account aan. Eventueel met een ander e-mailadres. 

 

Reputatie 4
Badge +4

https://inloggen.kpn.com/wachtwoord/vergeten

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paula Van De Beek ,

Wil je weer gebruik maken van MijnKPN of de andere functies? Maak dan een nieuw KPN account aan. Eventueel met een ander e-mailadres. 

 

@Paula Van De Beek 

Is het zo gelukt? 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Paula, is het nog gelukt met de tips van Noordzee? Dat lijkt me de kortste klap inderdaad, anders kun je ook altijd even bellen met 0800-0402, dan helpen mijn collega's je verder!